אוסטרלית בת 29 שחתה 126 ק"מ ושברה את שיא העולם בשחייה רצופה במים פתוחים

קלואי מקארדל בת ה-29 מאוסטרליה שברה את שיא העולם לשחייה למרחק במים פתוחים שהיה שייך לאוסטרלית אחרת לפניה. מסתבר שהנשים עושות זאת טוב יותר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קלואי מקארדל

קלואי מקארדל בת ה-29 ממלבורן אוסטרליה, היתה גם לפני אתמול, אחת משחייניות הים הטובות בעולם. ברקורד של האוסטרלית אפשר למצוא לא פחות משש צליחות של תעלת לה-מאנש, ועוד שתי צליחות רצופות הלוך חזור של התעלה המפורסמת בעולם, בשנים 2010 ו-2012.

קלואי מקארדל שוברת את שיא העולם

מקארדל הרחיקה את השיא 18 ק"מ רחוק יותר, לאחר שהשלימה שחייה רציפה של 126 ק"מ כשלגופה רק בגד ים, כובע ומשקפת. היא עשתה זאת, שוב בים הקאריבי, כששחתה בין שניים מאיי הבאהאמס וסיימה את המשימה האדירה ב-42.5 שעות. מקארדל סבלה לאורך הדרך ממספר רב של צריבות מדוזות במקומות שונים בגוף, אבל לא ויתרה עד שהגיעה לחוף המבטחים בבהאמאס.

קלואי מקארדל

נשים משיגות תוצאות טובות יותר. מקארדל | צילום: הפייסבוק של מקארדל

בשנת 2010, מקארדל ניצחה במשחה מרתון השחייה של מנהטן למרחק של 46 ק"מ בפחות מ-8 שעות. לפני שנה היא ניסתה להיות הראשונה שתשחה מקובה לפלורידה ללא הגנה ובבגדי ים רגיל. המדוזות הכריעו אותה בחלוף 11 שעות.

שיא העולם לשחייה ימית רציפה ללא סיוע, בבגד ים רגיל וללא כלובי הגנה מכרישים, היה שייך עד אתמול לאוסטרלית פני פלפרי האוסטרלית. פלפרי קבעה אותו כששחתה 108 ק"מ ברצף בים הקאריבי בין האי ליטל קיימן לאי גרנד קיימן.

עוד כתבות בנושא
המשחה הארוך בהיסטוריה
שיא גינס: משחה קפריסין-ישראל הסתיים בהצלחה

מבחינת המגדר נראה כי בשחייה ימית למרחקים, נשים משיגות תוצאות טובות ומרחיקות לכת מאלו של הגברים. שיאי המרחק שקובעות שחייניות הים למרחקים עולים על כל מרחק שגבר הצליח לשחות. מקארדל ממלבורן אוסטרליה, הוכיחה זאת פעם נוספת אתמול.

צילום דף הבית: הפייסבוק של מקארדל


 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג