מרתון טבריה הקרוב יחגוג שיא חדש: 3,500 משתתפים. אך זה אינו החידוש היחיד. השנה תוכלו לקבל את התמונות האישיות שלכם ישירות לפייסבוק באלבום ממותג
מאת:מערכת שוונג
עד היום נאלצו המשתתפים במרוצים לחפש את תמונותיהם בגלריות שונות, תהליך ארוך ומייאש. השנה, לראשונה במרתון בישראל ובעולם, איגוד האתלטיקה ישתמש בטכנולוגיה חדשה בשם שוונג-תג, שנועדה להקל על המשתתפים באיתור תמונותיהם.
כל משתתף יקבל מספר חזה עליו מודפס גם ברקוד, ובמהלך האירוע יצולם במקומות לאורך המסלול.
1. שמרו את מספר המשתתף עם הברקוד.
2. הקלידו את הקוד אישי (MTVR + מספר החזה שלכם) בכתובת האתר (הקוד והכתובת מופיעים צמוד לברקוד).
3. עקבו אחר ההוראות. בסוף התהליך תקבלו אלבום תמונות אישי מהמרוץ בפייסבוק – לשיתוף עם כל החברים.
אם אספתם את את ערכת המשתתף מראש וידוע לכם מספרכם האישי לפני האירוע, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר ולהזין את הקוד שלכם (MTVR+מספר החזה שלכם). בסיום האירוע, לאחר שהתמונות יועלו לאתר, תוכלו לראות אותן בדף הפייסבוק שלכם.
מאחלים למשתתפים הצלחה במרתון,
צוות שוונג-תג