כל מי שהסתובב בתל אביב בימים האחרונים לא יכול היה להתעלם משלטי החוצות בהן מככבים רצים אשר השתתפו במרתון "ג'ילט" תל אביב האחרון
מאת:מערכת שוונג
בהמשך לחסות הראשית למרתון ג'ילט תל אביב, השיקה חברת פרוקטר אנד גמבל, יבואנית ג'ילט בישראל, קמפיין שילוט חוצות ייחודי ונרחב ובו מככבים רצים שהשתתפו במרתון ג'ילט תל אביב והניפו את ידיהם לניצחון ברגעים המרגשים במהלך הריצה.
במסגרת הקמפיין מופיעים 400 רצים ורצות על שלטי חוצות ותחנות אוטובוס כשהמשותף לכולם היא העובדה כי נתפסו בעדשת המצלמות מניפים את ידיהם לניצחון בקו הסיום ולאורך המסלול.
רצים אלמונים מככבים על שלטי חוצות בקמפיין החדש של ג'ילט
התמונות של הרצים מופיעות על גבי כ- 20 שלטי חוצות וכ- 400 פוסטרים בתחנות אוטובוס ובצירים מרכזיים ברחבי גוש דן למשך 12 ימים.
ג'ילט ממשיכה במהלך הפיכת המרתון לחווית 360 מעלות למשתתפים, לקרוביהם ולתושבי העיר לאחר השקת חנות הקונספט שלה בכיכר רבין לראשונה בישראל והענקת אלבום תמונות ריצה אישי לרצים החברים בדף הפייסבוק שלה.
רץ אשר הניף ידיים במרתון "ג'ילט" תל אביב על שלט פרסומת בתל אביב
הקמפיין הוא חלק מהמהלך השיווקי של ג'ילט לקידום הדאודורנט המתקדם שלה תחת הכותרת: הדאודורנט המתקדם של ג'ילט נותן את הביטחון להניף את הידיים לניצחון.