מחליף את האופניים בנעלי ריצה: מארק קוונדיש נרשם למרתון פריז

שיאן הניצחונות בטור דה פראנס שיפרוש בסוף השנה סיפר כי אחרי הרכיבה, ריצה היא היעד הבא: "תמיד ארכב, אבל עכשיו אני רוצה לרוץ. זה טהור - פשוט קח את הנעליים שלך וצא!". על תפקידו הבא: "רוצה להישאר בתפקיד ניהולי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מארק קוונדיש | צילום: ספרינט סייקלינג

מארק קוונדיש הוא אחד הכוכבים הגדולים בהיסטוריה של הטור דה פראנס. כעת, הרוכב הפורש חושף כי הוא מתכוון לחזור לפריז גם בשנה הבאה, אולם לא על האופניים, אלא בנעלי ריצה, לאחר שהוא מתכוון להתחיל לרוץ ונרשם למרתון פריז.

לכתבות נוספות בנושא:
דיווח: יונאס וינגגור יגיע לראשונה לג'ירו ד'איטליה, פוגצ'אר ישתתף גם הוא?
אחד הרוכבים הגדולים בהיסטוריה חושף: "חולה בסרטן סופני, נותרו לי כשנתיים לחיות"
עונה מהאגדות: צפו בניצחונות הגדולים של טאדיי פוגצ'אר מ-2024

קוונדיש בן ה-39, שזכה השנה לניצחון ה-35 שלו בגרנד טור הצרפתי ובכך הפך לשיאן הניצחונות כשהוא עוקף את אדי מרקס האגדי, צפוי לפרוש מרכיבה מקצוענית בסוף השנה. "אני תמיד ארכב על האופניים שלי, אבל אני רוצה לרוץ עכשיו", אמר ה"טיל מהאי מאן", בראיון ל-Men's Health.

"זה טהור – פשוט קח את הנעליים שלך וצא! כבר הסכמתי לעשות את מרתון פריז עם אחי. הוא התחיל לרכוב על אופניים לפניי, והוא היה יותר טוב ממני. בארבע השנים האחרונות הוא התחיל להיכנס לכושר. הוא רוכב והתחיל לרוץ. בפעם הראשונה מאז שהיינו ילדים, הוא היה טוב ממני".

קוונדיש אמר שהוא לא "מחויב לגמרי" למה שהוא יעשה בהמשך, אבל הוא מתמקד בהשלמת השנה שלו, כשהוא מתעתד להתחרות בשני מרוצים קטנים נוספים – הטור של סאיטמה והקריטריום של סינגפור: "אני עדיין מתחרה השנה, אני בחוזה עד דצמבר. ויש לי מרוצים במזרח הרחוק. מה שבטוח הוא שלעולם לא ארכב שוב בטור דה פראנס".

מארק קוונדיש | צילום: shutterstock

באותו ראיון קוונדיש רמז על המשך דרכו בעולם האופניים בפוזיציה אחרת: "בשנים האחרונות ידעתי מה אני רוצה לעשות אחרי. אני רוצה להישאר בתפקיד ניהולי בספורט, אני עדיין אוהב את זה. הבאתי הרבה אנשים לקבוצה הזאת (אסטנה קזחסטן) בשנתיים האחרונות, ואני יודע מה צריך כדי להצליח. אני בונה את זה עד הרגע שלא אתחרה יותר".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"הספורט מציב לנו יעדים ומטרות להיאחז בהם. לשאוף אליהם. כל פעם שנופלים על הברכיים ונשברים לרסיסים, נאספים, נעמדים על הרגליים וממשיכים הלאה, ושוב נופלים ושוב נעמדים", איה מידן, טריאתלטית מבארי שניצלה מהטבח ב-7.10


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג