חוזר הביתה: שחר שגיב יתחרה בטריאתלון דקטלון ת"א

אחרי שנה וחצי, הטריאתלט המוביל בישראל חוזר להתחרות בארץ מול הקהל הביתי, לראשונה מאז המשחקים האולימפיים "אני בטוח שיהיה לא פחות ממדהים, ואני כל כך שמח שיש לי את האפשרות להתחרות בתל אביב"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב. חוזר לישראל | צילום: צלמי שוונג

שחר שגיב הוא הטריאתלט המוביל בשנים האחרונות בישראל, אשר ייצג את ישראל פעמיים במשחקים האולימפיים (טוקיו ופריז) ורשם הישגי שיא רבים. אולם ככזה, באופן טבעי מרבית התחרויות שלו הן מעבר לים, בסבבים הבינלאומיים השונים ובאליפויות הגדולות. אלא שכעת, הוא חוזר הביתה, ויתחרה בטריאתלון דקטלון תל אביב ב-26 באוקטובר.

לכתבות נוספות בנושא:
הקמפיין הבא כבר כאן: מקום 25 לשחר שגיב בגביע העולם ברומא
פרויקט 30/60: כך החליטו שני טריאתלטים לפרוץ את תקרת הזכוכית שלהם בשחייה
טריאתלון דקטלון תל אביב חוזר וישמש כאליפות ישראל במרחק האולימפי

שגיב לא התחרה בארץ מאז המשחקים האולימפיים בפריז, ולמעשה התחרות האחרונה שלו בישראל הייתה TRI כנרת באפריל 2023, אז הוכתר כאלוף ישראל במרחק הספרינט לעלית בתצוגה דומיננטית מרשימה.

לאחר הפסקה קצרה, חזר הישראלי לאחרונה להתחרות בסבב העולמי. בחודש שעבר התחרה בוולנסיה, שם נאלץ לפרוש במהלך התחרות בעקבות פציעה, ובסוף השבוע האחרון חזר לעניינים וסיים במקום ה-25 בתחרות גביע העולם ברומא.

שחר שגיב ב-TRI כנרת | צילום: צלמי שוונג

בימים אלו הוא נמצא במחנה אימונים בספרד, כהכנה לתחרות הגמר של סבב אליפות העולם שתיערך בטורמולינוס ליד מלאגה בסוף השבוע הבא. אחרי אותה תחרות, ישוב לישראל וינעל את העונה מול הקהל הביתי בטריאתלון דקטלון תל אביב, כאשר אוטומטית עם הרשמתו הוא הופך לפייבוריט לניצחון במרחק הספרינט בו יתחרה.

שגיב סיפר לשוונג לאחר הרשמתו לתחרות: "הפעם האחרונה שהתחריתי בארץ הייתה באליפות ישראל בשנה שעברה ב-TRI כנרת, ההרגשה להתחרות בארץ היא תמיד טובה ואני תמיד מרגיש את העידוד והפרגון של כולם לאורך כל המסלול, אני בטוח שטריאתלון דקטלון תל אביב יהיה לא פחות ממדהים ואני כל כך שמח שיש לי את האפשרות להתחרות שם".

שחר שגיב ב-TRI כנרת | צילום: צלמי שוונג

כזכור, טריאתלון דקטלון תל אביב חוזר לאחר שנתיים, וישמש גם כאליפות ישראל למרחק האולימפי לקבוצות גיל. הטריאתלון יתקיים ביוזמת איגוד הטריאתלון, בשיתוף עיריית תל־אביב-יפו ובהפקת חברת שוונג מקבוצת RGE. התחרות תוזנק מחוף מציצים בו תתבצע תחרות השחייה, לאחר מכן הספורטאים יעלו על אופניים וירכבו בנתיבי איילון לכיוון דרום וצפון, בסיום הרכיבה יחזרו המשתתפים לנמל תל אביב וממנו לריצה ברחבי פארק הירקון ויחזרו לקו הסיום בנמל תל אביב.

לפרטים נוספים ולהרשמה לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"הספורט מציב לנו יעדים ומטרות להיאחז בהם. לשאוף אליהם. כל פעם שנופלים על הברכיים ונשברים לרסיסים, נאספים, נעמדים על הרגליים וממשיכים הלאה, ושוב נופלים ושוב נעמדים", איה מידן, טריאתלטית מבארי שניצלה מהטבח ב-7.10


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג