כ-1,500 רכבו למתחם המסיבה ברעים: קהילת האופניים זוכרת את 7.10

בהובלת הרוכבת האולימפית רותם גפינוביץ', יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד וחברות נבחרת ישראל, רכבו ההמונים מחניון המכוניות השרופות עד לאתר ה-NOVA, שם ערכו טקס מרגש. ענבר רונן: "הייתה רכיבה קשה מאוד, זה היה מצמרר"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הרוכבים בחניון המכוניות השרופות | צילום: גבע קבסה

מדינת ישראל מציינת היום (שני) שנה מאז 7.10, שנה מאז אותה שבת שחורה. בכל רחבי הארץ נערכים לכל אורך היום טקסי זיכרון, וגם קהילת האופניים התאחדה לאירוע רכיבה משלה. מי שיזם את האירוע הוא איתן הרצל, מנכ"ל אחים לנשק, יחד עם הראל נחמני, וכ-50 מתנדבים שהתגייסו למען הפקת האירוע: "היא אירוע מרגש ומיוחד", מספר הרצל: "חיפשנו לתת תוכן ומשמעות ליום הזה ולכן ארגנו את האירוע הזה לעוטף".

כ-1,500 רוכבים ורוכבות התכנסו במגרש המכוניות השרופות במושב תקומה, ממנו רכבו כ-14 ק"מ בשטח עד למתחם מסיבת ה-NOVA ברעים. לאירוע הגיעו רוכבים מכל הגילאים, מצעירים ועד מאסטרס, רוכבים חובבים ומקצוענים, מקבוצות רכיבה או בודדים, מרכיבת הכביש והשטח.

רוכבי ומאמני הנבחרת מובילים את הרכיבה | צילום: הראל נחמני

את הרכיבה הובילו רוכבת הכביש האולימפית רותם גפינוביץ', לצד יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד. לצידן, רוכבות נבחרת אופני ההרים של ישראל – גל אילן, ניצן מעוז ואמונה אלשטול, בהובלת מאמנת הנבחרת ענבר רונן, וכן מאמן נבחרת ישראל בטריאתלון ליאור כהן.

באתר מסיבת ה-NOVA ערכו הרוכבים טקס לזכרם של הנרצחים מקהילת האופניים – יבגני גלסקי , תומר שפירר, חיימי בן נעים, ליאור ויצמן, הלל זלמנוביץ, נדב גולדשטיין, רון בנימין, אורן גולדין, שלומי דוידוביץ, רוני לוי, מאיר אלחרר ונזר איטקין זכרם לברכה, תוך קריאה לשחרור החטופים משבי החמאס. אביו של החטוף טל שוהם דיבר בשם המשפחות, יעל ארד דיברה בשם הוועד האולימפי ובשם הרוכבים מהעוטף דיבר שי רווה מקבוצת "הדרדסים".

אתר מסיבת הנובה | צילום: גבע קבסה

"הייתה רכיבה קשה מאוד", סיפרה מאמנת נבחרת הנשים של ישראל ענבר רונן לשוונג: "זה היה מצמרר, אתה רוכב שם במקומות שהצעירים מהמסיבה הסתתרו וברחו אליהם, זיהינו את המקומות מהסרטונים, המקומות שבהם כל כך הרבה נרצחו באכזריות. אנחנו כקהילת האופניים באנו לתמוך, לחזק ולזכור".

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"הספורט מציב לנו יעדים ומטרות להיאחז בהם. לשאוף אליהם. כל פעם שנופלים על הברכיים ונשברים לרסיסים, נאספים, נעמדים על הרגליים וממשיכים הלאה, ושוב נופלים ושוב נעמדים", איה מידן, טריאתלטית מבארי שניצלה מהטבח ב-7.10


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג