אחרי חודשיים וחצי של השעיה: מאמן נבחרת ישראל באופני מסלול פוטר

סטיב מקיואן הסקוטי, נגדו הצטברו תלונות על התנהגות בלתי הולמת, הודח מתפקידו סופית: איגוד האופניים: "האיגוד ערך בדיקה מקיפה לגבי התלונות ומחויב לחלוטין למוגנות כלל המשתתפות והמשתתפים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אלון יוגב, ולאד לוגינוב והמאמן סטיב מקיואן | צילום: איגוד האופניים

חודשיים וחצי אחרי שהושעה בעקבות התנהגות בלתי הולמת, מאמן נבחרת ישראל באופני מסלול סטיב מקיואן, פוטר מתפקידו, כך הודיע היום (חמישי) איגוד האופניים. הפיטורים הגיעו לאחר תהליך בירור מקיף לגבי תלונות שהוגשו עליו ועל התנהלותו מול הספורטאים.

לכתבות נוספות בנושא:
אתגר. זוגיות. קהילה. אמיר אלפיה בטור אישי לסיכום ברא אפיק ישראל
דאבל דאבל: האלופים האולימפיים אוונפול ובראון זכו בזהב באליפות העולם בנג"ש
מדליית כסף לרוכבי המסלול ולאד לוגינוב ואלון יוגב בצ'כיה

כזכור, ביולי האחרון, שלושה ימים בלבד לפני פתיחת אליפות אירופה לנוער ו-U23 בגרמניה, הושעה המאמן הסקוטי בעקבות עימות מול שניים מרוכבי הנבחרת. אלא שהתקרית הזו הייתה רק האחרונה בשורה של תלונות כלפי המאמן הנוגעות לכאורה לקללות חוזרות ונשנות, צעקות חריגות ואיומים כלפי הספורטאים – שחלקן אף גלשו לכאורה לתקריות פיזיות.

אורי בש דובינסקי והמאמן סטיב מקיואן בשווייץ | צילום: איגוד האופניים

לפני מספר חודשים כבר נערך בירור בעניינו של המאמן באיגוד האופניים, כשגם סילבן אדמס, אחד התורמים הבולטים של האיגוד ומי שיש לו זכויות רבות בהתפתחות ענף אופני המסלול בארץ, מעורב בנושא. בעקבות אותו בירור מונתה לנבחרת מנהלת, אשר הייתה אמורה בין היתר לדאוג לנושא ולמנוע את הישנות המקרים, אך כאמור נראה שללא הועיל.

מאיגוד האופניים נמסר: "לאחרונה ערך האיגוד בדיקה מקיפה של תלונות שהוגשו לגבי התנהלותו של מאמן נבחרת המסלול סטיב מקיואן, בדיקה שנעשתה על ידי הממונה על המוגנות ורד עצמון ועו"ד אורי קידר. הבדיקה העלתה ממצאים לפיהם מן הראוי להמליץ על פיטוריו. איגוד האופניים מחויב לחלוטין למוגנות כלל המשתתפות והמשתתפים ורואה בה ערך עליון ובסיס להישגים המרשימים של ענף האופניים בישראל בשנים האחרונות".

סטיב מקיואן ואלון יוגב | צילום: פרטי

הפיטורים מגיעים שבועות בודדים לפני אליפות העולם באופני מסלול, שתתקיים בדנמרק באמצע אוקטובר. הנבחרת למעשה התנהלה ללא מאמן בחודשיים האחרונים, אולם גם כך הספורטאים הצליחו להגיע להישגים בתחרויות ההכנה ובאיגוד האופניים בהחלט מנסים למנוע זעזועים נוספים. באליפות העולם הקרובה ילוו את הרוכבים מנהלת הנבחרת נורית וורחוב, אולג לוגונוב, מאמנו האישי של הרוכב האולימפי מיכאל יעקובלב, לצד הפיזיותרפיסט והמכונאי של הנבחרת דוד רזניק. במקביל, באיגוד עומלים על מציאת פתרון קבע לעמדת המאמן לקראת תחילת עונת 2025.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג