זעזוע: יו"ר איגוד הכדורמים רויטל גלוסקא כהן התפטרה אחרי 9 שנים

אחרי שהובילה את האיגוד במשך שתי קדנציות, האישה החזקה בענף הודיעה על התפטרותה: "מאמינה שהגיע הזמן לפנות את מקומי למנהיגות חדשה שתוביל את האיגוד לאתגרים העתידיים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רויטל גלוסקא כהן | צילום: גלעד קוולרצ'יק, באדיבות איגוד הכדורמים

אחרי תשע שנים בתפקיד יו"ר איגוד הכדורמים, הודיעה אתמול (רביעי) רויטל גלוסקא כהן להנהלת האיגוד על התפטרותה מהתפקיד. גלוסקא כהן מזוהה מאוד עם הענף, הייתה בעצמה שחקנית נבחרת ישראל בכדורמים שנים רבות וכן מאמנת והובילה את הענף במשך שתי קדנציות.

לכתבות נוספות בנושא:
הבטיחו מקום בהצלבה: ניצחון שני לנבחרת הנערות בכדורמים באליפות העולם
כדורמים: ניצחון לנבחרת U18 על טורקיה בפתיחת אליפות העולם
"סין לא מילאה את כל הכללים למניעת סימום, אך WADA פעלה כנדרש"

במהלך שנותיה כיו"ר, הגיע ענף הכדורמים להישגים חסרי תקדים, כאשר נבחרת הנשים הגיעה לגבהים חדשים ודורגה במקום השישי באליפות אירופה והעפילה לראשונה בתולדותיה לאליפות העולם, בה סיימה במקום העשירי. נבחרת הגברים גם היא רשמה הישגים נאים כשהעפילה לראשונה בתולדותיה לאליפות אירופה.

מנכ״ל האיגוד עמית אבנר, יו״ר האיגוד רויטל גלוסקא כהן, מאמן הנבחרת דימיטריס מברוטאס | צילום: איגוד הכדורמים

בהודעת ההתפטרות ששלחה להנהלה כתבה גלוסקא כהן: "אני מודיעה בזאת על התפטרותי מתפקיד יו"ר איגוד הכדורמים, תפקיד אותו מילאתי במשך תשע השנים האחרונות. במהלך כהונתי, זכיתי לעבוד עם צוות מסור ומקצועי, ויחד הובלנו את ענף הכדורמים בישראל להישגים משמעותיים. אני גאה בתרומתי לקידום הענף, לטיפוח דור העתיד של השחקנים, ולחיזוק מעמדה של ישראל בזירה הבינלאומית".

"ההחלטה להתפטר לא הייתה קלה, אך אני מאמינה שהגיע הזמן לפנות את מקומי למנהיגות חדשה שתוביל את האיגוד לאתגרים העתידיים. אני בטוחה כי הניסיון והידע שצברתי יסייעו לי בהמשך דרכי המקצועית, ואני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לשרת את קהילת הכדורמים בישראל".

"אני מבקשת כי התפטרותי תיכנס לתוקף, כדי לאפשר תהליך חפיפה מסודר והעברת תפקיד חלקה. במהלך תקופה זו, אעמוד לרשות ההנהלה והיו"ר הנכנס בכל הנדרש. ברצוני להודות לכל חברי ההנהלה, המאמנים, השחקנים והעובדים על שיתוף הפעולה הפורה לאורך השנים. אני מאחלת לאיגוד הכדורמים המשך הצלחה והתפתחות בשנים הבאות".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג