מדליה 10 לישראל במשחקים הפראלימפיים: ארד לעמי דדאון ב-50 חופשי

השחיין הישראלי הנהדר סיים במקום השלישי וסוגר את הופעותיו בפריז עם ארבע הופעות על הפודיום. מסאבי הקנדי שניצח במשחה שבר את שיאו העולמי, מקום שביעי לאריאל מליאר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עמי דדאון עם המדליה | צילום: לילך וייס רוזנברג

עמי דדאון ממשיך להביא כבוד לישראל ולככב במשחקים הפראלימפיים בפריז והערב (שישי) זכה במדליה רביעית בבריכה, הפעם מדליית הארד במשחה ל-50 חופשי (דרגת נכות S4).

לכתבות נוספות בנושא:
האזינו לפודקאסט של שוונג: סודות מאחורי הקלעים של פריז 2024
עמי דדאון: "מקווה שהצלחתי לשמח עוד פעם את עם ישראל"
חוזרים לים: 5 סיבות בגללן כדאי לכם להירשם למשחה חדרה

השחיין הישראלי, שעלה לגמר מהמקום השלישי, סיים בדיוק באותו המקום גם בגמר, עם זמן של 37.11 שניות. עוד באותו משחה, אריאל מליאר סיים במקום השביעי עם זמן של 40.53 שניות.

אריאל מליאר בפריז | צילום: לילך וייס רוזנברג

מי שניצח במשחה ושבר את שיא העולם, שהיה שייך עד הערב לדדאון עצמו, היה סבסטיאן מסאבי הקנדי הצעיר בן ה-19, כוח עולה בענף, שקבע 35.61 שניות. במדליית הכסף זכה טקאיוקי סוזוקי היפני הוותיק, עם 36.85 שניות.

דדאון מסיים הופעה פשוט אדירה במשחקים הפראלימפיים, בה זכה במדליית הזהב במשחים ל-100 חופשי ו-200 חופשי ומדליית הכסף ב-150 מעורב אישי.. יחד עם שלוש המדליות בהן זכה בטוקיו, דדאון מעלה את מאזנו לשבע מדליות פראלימפיות בקריירה. הישג פשוט נהדר לשחיין, בגיל 23 בלבד.

עמי דדאון ויעקב בייננסון | צילום: לילך וייס רוזנברג

עוד הבוקר, מארק מליאר לא הצליח לעלות לגמר המשחה ל-100 חופשי (דרגת נכות S8) כשסיים במקום התשיעי על זמן של 1:00.35 דקות. חסרו לו רק שש מאיות למקום השמיני, ממנו עולים לגמר.

מחר תינעל הופעות נבחרת השחייה במשחקים, כשאריאל מליאר יזנק למשחה האחרון שלו, 50 מטר גב, אולם כבר כעת ניתן להכריז על הופעות בנבחרת כהצלחה.

עמי דדאון עם המדליה | צילום: לילך וייס רוזנברג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג