הוא חוזר: מרוץ חופים נתניה Run The Beach 2024 יוצא לדרך!

אחרי חמש שנים שלא נערך, המרוץ היפהפה והאהוב חוזר וייערך ב-22.11. קו הזינוק והסיום בחוף פולג, כשהמרוץ ישלב ריצה על החול לצד הים עם ריצה על הטיילת ולצד שמורת האירוסים. מרים פיירברג-איכר: "שמחה להזמין את קהילת הרצים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ חופים נתניה Run The Beach | צילום: צלמי שוונג

אחרי חמש שנים שלא נערך, אחד המרוצים האהובים והייחודיים בישראל חוזר! מרוץ חופים נתניה Run The Beach 2024 ייערך ב-22 בנובמבר, והיום (רביעי) הוכרז רשמית על חזרתו ועל פתיחת ההרשמה.

לפרטים נוספים ולהרשמה למרוץ לחצו כאן!

קהילת הרצים בעיר נתניה ומחוצה לה כבר מגיבה בשמחה לחזרתו של המרוץ. השילוב של ריצה על משטחים משתנים, ובכללם החול בים, מומלץ מאוד לפי אנשי המקצוע, וכעת תהיה הזדמנות לעשות זאת לא רק באימונים, אלא גם במרוץ יפהפה באחת מרצועות החוף היפות בארץ.

מרוץ חופים נתניה Run The Beach | צילום: צלמי שוונג

את פירוט המסלולים תוכלו למצוא כבר כעת באתר הרשמי של המרוץ, כאשר המסלול ל-10 ק"מ הארוך מתחיל בריצת כביש עד חוף לגון הצפוני, ומשם הדרך חזור כולה על החוף עד קו הסיום. המסלול הבינוני ל-5 ק"מ מתחיל באותו האופן, אולם לפני פארק אגם החורף פונה לכיוון דרום מערב אל תוך שמורת האירוסים ומשם דרך הים עד לקו הסיום. והמסלול הקצר ל-2 ק"מ יוצא צפונה מפולג על הטיילת ואחרי כק"מ חוזר על החוף.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, אמרה: "אני שמחה להזמין את קהילת הרצים המקצועיים והחובבים למרוץ במסלול הכי יפה בארץ המשלב ריצה לאורך רצועת החוף וריצה לאורך הטיילות המרהיבות ומרחיבות הלב".

מרוץ חופים נתניה Run The Beach | צילום: צלמי שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • צפריר פיירברג הגיב:

    לא קיים חוף לגון.
    זו פיקציה.
    השם האמיתי היה וישאר – חוף ארגמן.
    לפחות עד שמרים תשמיד את אירוס הארגמן,
    למרות שכפי הנראה היא לא תספיק להרוס גם את זה.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג