סיימה עונה בסטייל: אדוה כהן קבעה שיא בריצת 2,000 מ' מכשולים

האתלטית הישראלית סיימה שישית בברלין עם זמן של 6:13.28 ומקום שישי בתחרות: "מאוד שמחה לסיים את העונה בטעם טוב עם הישג שיא אחרי הרגשת הפספוס מהמשחקים האולימפיים בפריז"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אדוה כהן בברלין | צילום: Jan Figueroa

אדוה כהן סיימה אמש (ראשון) את עונת התחרויות שלה בטעם מתוק. האתלטית בת ה-28 ממכבי תל אביב קבעה את ההישג הישראלי הטוב ביותר בריצת 2,000 מטר מכשולים. כהן סיימה במקום השישי וקבעה תוצאה של 6:13.28 דקות במסגרת תחרות ה- ISATF בברלין, ובכך שיפרה ב-13 שניות את הזמן הטוב ביותר של ישראלית, אותו קבעה בגרנד סלאם ירושלים במאי השנה.

לכתבות נוספות בנושא:
7 מאיות משיא עולם: תוצאה אדירה ליאבי בליגת היהלום, עוד ניצחון לטבוגו
אלופה אמיתית: מהוצ'יך תרמה את כספי הזכייה באולימפיאדה למען בעלי חיים
מבט קדימה: האתלטים הישראלים עם סיכוי לאליפות אירופה או אליפות העולם הבאה

כהן סיפרה לאחר הריצה: "האווירה באצטדיון הייתה מדהימה והריצה הייתה מהנה. אני תמיד גאה לייצג את ישראל בברלין, במיוחד ביום הקשה שעבר על המדינה אתמול. אני מאוד שמחה לסיים את העונה בטעם טוב עם שיא אישי ועם הישג שיא אחרי הרגשת הפספוס מהמשחקים האולימפיים בפריז. עכשיו הזמן למעט מנוחה לפני שאני מתחילה עונה חדשה".

אדוה כהן בברלין | צילום: Jan Figueroa

אדוה כהן היא אחת האתלטיות הבולטות והיציבות של ישראל בשנים האחרונות. הא ייצגה את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו ב-3,000 מכשולים, וכן סיימה במקום החמישי באליפות אירופה, שנערכה גם היא בברלין, בשנת 2018. היא מחזיקה בשיא הישראלי גם ב-3,000 מכשולים ובריצת 5,000 מטר באולם

השנה היא הפגינה כושר טוב לאורך מרבית העונה ורדפה אחרי המקום במשחקים האולימפיים בפריז דרך הדירוג העולמי. היא רצה תשע פעמים 3,000 מכשולים, כשכמעט כולן באיזור 9:35 דקות. לבסוף, היא פספסה את הכרטס לפריז על חודם של מקומות בודדים בדירוג, אך נראה שהיא נחושה להמשיך הלאה אל הקמפיין הבא.

אדוה כהן בברלין | צילום: Jan Figueroa

כעת, היא תזכה למנוחה של כשבועיים, אחריהן תשוב לאימונים בפלאגסטף, אריזונה, שם היא מתאמנת בקבוצה המקצוענית UA Mission Run Dark Sky. המשימה הבאה הגדולה שלה תהיה בקיץ הבא, אז תשאף להגיע לאליפות העולם בטוקיו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג