דגל ישראל הונף, המשחקים האולימפיים בפריז ננעלו בטקס מרהיב

המשחקים בפריז 2024 הגיעו לסיומם בסטאד דה פראנס: תום ראובני ורמי פריצקי נשאו את הדגל, טום קרוז כיכב סטייל משימה בלתי אפשרית, והופעות של רד הוט צ'ילי פפרז, סנופ דוג ובילי אייליש הרימו את הקהל. נתראה ב-LA!
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
המשלחת הישראלית בטקס הסיום של פריז 2024 | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

תם ונשלם. המשחקים האולימפיים פריז 2024 ננעלו בטקס מרהיב ועתיר כוכבים בסטאד דה פראנס, עם גיחות לרחבי עיר האורות ואפילו לווניס ביץ' בלוס אנג'לס. הטקס נפתח בלאון מרשאן, השחיין הצרפתי המעוטר שהפך לכוכב של המשחקים, אשר צמצם את האש האולימפית מהלהבה הגדולה לכדי עששית קטנה, ועשה איתה את הדרך לאצטדיון.

לכתבות נוספות בנושא:
לונה סלפטר התפרקה בסיום: "כל כך גאה בעצמי, הוכחתי שהכל אפשרי"
מיכאל יעקבלב לא עלה לגמר הקיירין: "עשיתי טעות, אני מאוכזב"
צפו: שיא אולימפי לשליחי ארה"ב ולקיפייגון, זהב לאינגבריגטסן, דרמה בגובה

החלק האמנותי נפתח עם מופע אקרובטי מרשים (גם אם מעט ארוך מהצפוי), כאשר דמות מוזהבת ירדה מגג האצטדיון. לאחר מכן שלב ההופעות הראשון יצא לדרך עם הלהקות אייר ופיניקס והזמרים אנג'ל וקבינסקי והראפר ואנדה.

סטאד דה פראנס בטקס הסיום של פריז 2024 | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

כל נושאות ונושאי הדגלים נכנסו יחד לסטאד דה פראנס, כאשר את ישראל ייצגו האלוף האולימפי הטרי, גולש הרוח תום ראובני, וסגנית האלופה האולימפית וקפטנית נבחרת ההתעמלות רומי פריצקי, אשר הניפו את הדגל בגאווה לאחר המשחקים האולימפיים המעוטרים ביותר בתולדות ישראל. לאחר שכל הדגלים הונפו נכנסו גם יחד שאר המשלחות כדי למלא את איזור הדשא לצד הבמה היפהפייה.

מי שכיכב כנציג של משחקי לוס אנג'לס היה לא אחר מאשר טום קרוז, כוכב סרטי משימה בלתי אפשרית, שידוע כשחקן שמבצע את הפעלולים שלו בעצמו, וגם הפעם הוא קפץ מהגג, לקח את הדגל עם הטבעות האולימפיות, עבר בין הספורטאים ועלה על אופנוע כדי "להסיע" את הדגל ליעדו הבא, לוס אנג'לס, שם ייערכו המשחקים ב-2028.

דגל ישראל בטקס הסיום של פריז 2024 | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

בשלב זה הטקס כמו הועבר כולו ללוס אנג'לס (לא לפני שסימון ביילס קיבלה את הכבוד שלה גם כן), שם נערכו הופעות של רד הוט צ'ילי פפרס, בילי אייליש וסנופ דוג, מי שהיה נציג רשת NBC האמריקאית בפריז ונצפה בכל מקום במהלך המשחקים, כעת נעל אותם על הבמה ביחד עם ד"ר דרה.

את חלק הנאומים המשעמם יותר איישו נשיא פריז 2024 טוני אסטאנגה ונשיא הוועד האולימפי הבינלאומי תומאס באך. האם עשו זאת כשלצידם נציגי הספורטאים, אחד מכל יבשת ועוד נציגה מנבחרת הפליטים. השחיינית אמה מקיאון ייצגה את אוסטרליה, הג'ודאי טדי רינר את אירופה, המרתוניסט אליוד קיפצ'וגה את אפריקה ועוד. לסיום, הזמרת ליזו שרה את My Way של פרנק סינטרה בביצוע מרהיב, בשילוב מופע זיקוקים ופירוטכניקה עוצר נשימה.

גשאו איילה וגירמה אמרה בטקס הסיום של פריז 2024 | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

המשלחת הישראלית בטקס הסיום של פריז 2024 | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

דגל ישראל בטקס הסיום של פריז 2024 | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

דגל ישראל בטקס הסיום של פריז 2024 | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג