"שברתי בצורת של 64 שנה, אבל אני מאמין שזו רק ההתחלה עבור הענף"

איתמר אינהורן מסכם את ההשתתפות במרוץ הכביש האולימפי: "הגשמתי את החלום שלי לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים, אבל אני בהחלט מרגיש מעט מאוכזב כי קיוויתי ליותר. יוצא בראש מורם ומקווה שנמשיך להתפתח"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אינהורן רוכב בפריז | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

בתום מרוץ מפרך וקשה במיוחד, בו נשרו 13 רוכבים במהלך הדרך, איתמר אינהורן סיים את השתתפותו בפריז 2024 במקום ה-62. אף על פי כן, הוא החזיר את ישראל למפה במשחקים האולימפיים לראשונה מאז 1960, אז היו אלו הנרי אוחיון ויצחק בן דוד שייצגו אותנו.

לכתבות נוספות בנושא:
דאבל אולימפי היסטורי לאוונפול באופניים, אינהורן החזיר את ישראל למפה
"זה לכבוד כל הגיבורים שנפלו במלחמה ולכל החטופים שעדיין בעזה"

יום ענק בים: תום ראובני אלוף אולימפי, מדליית כסף לשרון קנטור!

"קודם כל, אני רוצה למר בעיקר לעצמי: את החלום שלי לייצג את ישראל באולימפיאדה בכבוד הגשמתי", אמר הרוכב, "אחרי שאמרתי זאת, ויש בכך סיפוק רב, אני בהחלט מרגיש מעט מאוכזב כי קיוויתי ליותר והרגשתי שבשיאי, אני מסוגל להשיג תוצאה טובה אף יותר. המרוץ התנהל בצורה שונה ממה שהערכנו בתחילה. הקצב בהתחלה היה נמוך מאוד ובדיעבד זה דווקא פגע בי מעט. איכשהו הרגליים לא נכנסו לאותו מומנט קשוח, שלו הייתי זקוק מאוחר יותר כאשר המהירות מאוד עלתה".

על מהלך המרוץ: "החזקתי עם הדבוקה עד כ-80 ק"מ לסיום, כאשר המנצח רמקו אוונפול יצא להתקפה הגדולה שלו. הייתי קרוב מאוד להחזיק שם, חסרו לי ממש כמה מטרים אבל לצערי נשרתי, ומאותו רגע נכנסתי למוד של קצב הכי גבוה שאני יכול למרות שרכבתי לבד: אמרתי לעצמי שאני מסיים את המרוץ הזה. האמת היא שלא חששתי שלא אסיים, אבל רציתי לסיים הכי גבוה שאפשר. עשיתי הכל, ולמרות התחושה שיכולתי להשיג מעט יותר, בסך הכל אני יוצא מכאן בראש מורם. רוכב כביש ישראלי מסיים את המרוץ האולימפי. אני יודע שעוד אעשה דברים גדולים בהמשך הדרך".

לסיכום אמר אינהורן: "היום שברתי בצורת של 64 שנים, אבל אני מאמין בכל ליבי שעבור ענף האופניים הישראלי והרוכבים הישראלים, זוהי רק ההתחלה. אני משוכנע שרוכבי כביש ישראלים יופיעו באולימפיאדות הבאות ורק ילכו ויתחזקו. אני מקווה מאוד שנמשיך להתפתח כמו שאנחנו עושים עכשיו, ושהילדים בבית, שאולי ראו אותי היום, יחלמו ויאמינו שבעוד מספר שנים הם יכולים להגיע לפודיום בעצמם. אני מחכה ליום שזה יקרה".

אינהורן רוכב בפריז | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג