זלצמן יערוך בכורה במשחקים האולימפיים: "כבוד גדול והתרגשות עצומה"

אלוף ישראל באופני הרים XCO, שהתאושש משבר בידו, יתחרה במרוץ הקרוס קאנטרי בפריז: "הגשמה של חלום אישי בן שנים רבות בשבילי, ארכב בעבור המדינה שלי ולכבודה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
תומר זלצמן | צילום: ניר לביא

תומר זלצמן יהיה היום (שני) לרוכב האופניים הראשון שייצג את ישראל בפריז 2024. רוכב אופני ההרים, שהתאושש לאחרונה מפציעה לא פשוטה בידן, החלים בזמן ויערוך את הבכורה שלו במשחקים האולימפיים במרוץ הקרוס קאונטרי, שיחל בשעה 15:15.

לכתבות נוספות בנושא:
תומכים בתומר זלצמן ובשחר שגיב: מסיבות עידוד משותפות בג'ינגה בשיתוף שוונג
הישראלים ביום התחרויות השלישי בפריז 2024: רגע האמת של גורבנקו
דניס לוקטב עלה לחצי הגמר האולימפי ב-200 חופשי, גורבנקו עלתה ונמחקה

זלצמן בן ה-25 יהיה הנציג השני בלבד אי פעם בכחול-לבן בתחרות זו, אחרי שלומי חיים שייצג אותנו בריו ובטוקיו. רק לפני חודש שבר הרוכב את ידו והיה בספק גדול לתחרות, אך עבר שיקום מהיר לאחר ניתוח – ובשבוע שעבר כבר עבר מבחן כשירות. לפני פריז, הוא שהה במחנה אימונים באיטליה, כהכנה אחרונה למשחקים.

תומר זלצמן, רק בחודש שעבר, לאחר הניתוח. החלים בזמן | צילום: פרטי

"זה כבוד גדול והתרגשות עצומה לייצג את המדינה על הבמה הספורטיבית הגדולה ביותר בעולם וזו הגשמה של חלום אישי בן שנים רבות בשבילי", אמר זלצמן הנרגש לאתר ערוץ הספורט, "כאשר ארכב עם הדגל על המדים זה לא יהיה רק עבור תומר בן ה-15, אלא בעבור המדינה שלי ולכבודה, כי הייצוג שלנו בעולם זה מה שנותן לי את המוטיבציה, בעיקר במצב הנוכחי".

עם כניסתם של הישראלים למעגל התחרויות באופניים ובטריאתלון, ייערכו בג'ינגה קפה בוולודרום הלאומי בתל אביב מסיבות עידוד וצפייה משותפת בתחרויות, בשיתוף שוונג. האירוע הראשון ייערך היום (שני) לכבודו של זלצמן. אלוף ישראל הטרי, רוכב חסות של ג'ינגה תחת מעטפת של מועדון SRT, ינסה לעשות היסטוריה עם דירוג שיא עבור ישראל.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג