תומכים בתומר זלצמן ובשחר שגיב: מסיבות עידוד משותפות בג'ינגה בשיתוף שוונג

קהילות האופניים והטריאתלון מוזמנות לבית הקפה בוולודרום הלאומי לצפייה משותפת בתחרות אופני ההרים ובתחרות הטריאתלון. שימו לב - מספר המקומות מוגבל. כל הפרטים בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב ותומר זלצמן | תמונות: הוועד האולימפי, Armin M. Kustenbruck

המשחקים האולימפיים יצאו לדרך ביום שישי האחרון בפריז והמשלחת הישראלית כבר החלה את השתתפותה בענפים השונים, בין היתר בשחייה, בהתעמלות ובג'ודו. עם כניסתם של הישראלים למעגל התחרויות באופניים ובטריאתלון, ייערכו בג'ינגה קפה בוולודרום הלאומי בתל אביב מסיבות עידוד וצפייה משותפת בתחרויות, בשיתוף שוונג.

האירוע הראשון ייערך מחר (שני) לכבודו של רוכב אופני ההרים הישראלי תומר זלצמן, שיזנק למקצה האולימפי בשעה 15:15 שעון ישראל. אלוף ישראל הטרי, רוכב חסות של ג'ינגה תחת מעטפת של מועדון SRT, החלים בדיוק בזמן משבר ביד ממנו סבל לפני קצת יותר מחודש וינסה לעשות היסטוריה עם דירוג שיא עבור ישראל.

תומר זלצמן רוכב | צילום: ניר לוי

חברי המועדון של תומר כבר הודיעו כי יגיעו למסיבת העידוד, כמו גם רוכבים נוספים מהענף, וקהל אוהדי האופניים ואופני ההרים בפרט מוזמן להצטרף לחגיגה.

למחרת, ביום שלישי בבוקר מהשעה 9:30, יזנק בפעם השנייה בקריירה שחר שגיב לטריאתלון האולימפי בגשר אלכסנדר השלישי בפריז. שגיב, גם הוא רוכב חסות של ג'ינגה, סיים במקום ה-20 בטוקיו, הטוב ביותר לטריאתלט ישראלי, והוא יקווה לשפר אותו עוד קצת מול הטובים ביותר בענף. גם לתחרות זו תיערך מסיבת עידוד משותפת בג'ינגה, כאשר קהל הטריאתלטים וחובבי הספורט בכלל מוזמן להצטרף.

שחר שגיב | צילום: World Triathlon

שימו לב: מספר המקומות במסיבות הצפייה מוגבל, אז כדאי להקדים הגעתכם. בהמשך המשחקים מתוכננים אירועים נוספים בג'ינגה בשיתוף שוונג ונקווה שיהיו לנו סיבות לחגוג (בג'ינגה הבטיחו שתייה חינם אם תהיה מדליה).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג