טיטמוס "חיה את החלום": "אני עדיין אותה ילדה מטזמניה"

האוסטרלית פתחה את הופעותיה בפריז ברגל ימין, כאשר שמרה על מדליית הזהב האולימפית מטוקיו ב-400 חופשי: "אני עדיין לא מאמינה שזו אני". קייטי לדקי הסתפקה בארד: "לא מסתכלת על זה כיריבות, אם כבר אז כידידות"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טיטמוס מתראיינת אחרי הזכייה בזהב | צילום: מסך

אחת מנקודות השיא של היום הראשון במשחקים האולימפיים הייתה גמר 400 חופשי בבריכה. אריארן טיטמוס הובילה לאורך כל הדרך והפכה לאוסטרלית הראשונה מאז דון פרייזר שמגנה על תואר אולימפי אישי בבריכה, כאשר סיימה בזמן של 3:57.49 דקות, לפני סאמר מקינטוש שזכתה בכסף (3:58.37) וקייטי לדקי שהצטרפה אליהן על הפודיום עם זמן של 4:00.86 דקות.

לכתבות נוספות בנושא:
טיטמוס ניצחה את מקינטוש ולדקי, שיא אולימפי לאוסטרליות, מקום 16 לפולונסקי
פתיחה נהדרת: שיא ישראלי וחצי גמר לרון פולונסקי ב-100 חזה

תפתחו יומנים: לו"ז הישראלים המלא בענפי הסבולת במשחקים האולימפיים

"במשחקים האולימפיים מה שחשוב הוא לא הזמן שלך, אלא שהיד שלך תיגע ראשונה בקיר", אמרה טיטמוס בסיום, "לא הייתי בשיאי, אבל הפקתי מעצמי מה שאפשר, ככה זה בגמר אולימפי. נתתי הכל, שאר הבנות נתנו פייט גדול ואני ממש שמחה שהצלחתי להגן על התואר. אני מרגישה הקלה, זו חוויה אחרת לזכות שוב מאשר בפעם הראשונה".

"אני יודעת מה זה דורש ממך להיות אלופה אולימפית, אני יודעת כמה זה קשה להתחרות בנסיבות האלו במשחקים האולימפיים, זה לא דומה לשום דבר אחר", המשיכה האוסטרלית, "הרעש, האווירה, הלחץ הגדול וחווית הכפר האולימפי גורמים לקשיים מסוימים. אני מאוד שמחה שהצלחתי לנצח בסופו של דבר".

"אני עדיין לא מאמינה שזו אני, אם להיות כנה", הודתה השחיינית שנולדה בטזמניה, "אני מסתכלת על עצמי והכל כל כך 'נורמלי': אני אוהבת לשחות, אוהבת לייצג את המדינה שלנו ואוהבת ליהנות. אני מקווה שאף אחד לא מסתכל עליי אחרת: אני עדיין אותה ילדה מטזמניה שחיה את החלום שלה עכשיו".

קייטי לדקי, שהחלה את ההופעות שלה בבריכה בפריז עם מדליית ארד, נראתה משוחחת עם טיטמוס לפני המשחה ונשאלה על טיב היחסים ביניהן. "אני לא מסתכלת על זה כיריבות, אם כבר אז על ידידות", אמרה האמריקאית, "אנחנו מוציאות את המיטב האחת מהשנייה ודוחפות זו את זו באימונים, בידיעה שאנחנו צריכות להתחרות על תארים במפגשים האלו".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג