בובריצקי ונשיא הציגו לראשונה את תרגילי הדואט של פריז

הצמד שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים הדהים את הקהל של אליפות ישראל בשחייה אמנותית במכון וינגייט, בחזרה הגנרלית לפני היציאה לצרפת. הפועל ירושלים זכתה במקום הראשון בין האגודות הבוגרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שלי בובריצקי ואריאל נשיא | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

שלי בובריצקי ואריאל נשיא הציגו לראשונה מול קהל את התרגילים איתן יתחרו במשחקים האולימפיים בפריז. השתיים הציגו את הדואט החופשי והטכני וזכו לתשואות רמות ממאות הצופים והצופות באליפות ישראל בשחייה אמנותית, שהתקיימה בשלושת הימים האחרונים בבריכה הלאומית במכון וינגייט.

לכתבות נוספות בנושא:
והרי התחזית למשחי הנשים: בבריכה יהיה סוער, מהיר ומרגש
תפתחו יומנים: לו"ז הישראלים המלא בענפי הסבולת במשחקים האולימפיים
גזרו ושמרו: תחרויות השחייה בפריז 2024 – הזווית הישראלית

בובריצקי ונשיא קיבלו את הציון הגבוה ביותר בדואט לבוגרות: 161.0750 נקודות. בין האגודות זכו במקום הראשון נועה מזרחי ונוגה לוי מהפועל ירושלים עם 150.5104 נקודות, אלה שטיינר ויוגב דגן ממכבי גדרות סיימו במקום השני (142.7458) ואיה מזור ושיה שר שלום נחמד מע.ל.ה מזכרת בתיה סיימו במקום השלישי (130.1854).

שלי בובריצקי ואריאל נשיא | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

בתחרות סולו לבוגרות זכתה שלי בובריצקי מע.ל.ה מזכרת בתיה עם 213.9979 נקודות, אריאל נשיא מהפועל ירושלים סיימה שניה (171.9208) ואיה מזור מע.ל.ה מזכרת בתיה סיימה שלישית (164.7958). בתרגיל החובה לבוגרות זכתה בובריצקי במקום הראשון (83.0741), נשיא במקום השני (82.2283) ועדן בלכר מהפועל בית שמש במקום השלישי (79.6420).

הפועל ירושלים זכתה במקום הראשון באליפות ישראל בניקוד הכללי, עם 126 נקודות. למקום השני הגיעה אגודת ע.ל.ה מזכרת בתיה עם 123 נקודות ובמקום השלישי סיימה מכבי גדרות עם 71 נקודות.

פודיום הבוגרות באליפות ישראל | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

במקום הראשון בין האגודות בקטגוריית נוער זכתה ע.ל.ה מזכרת בתיה עם 105 נקודות, במקום השני מכבי תל אביב עם 104 נקודות ובמקום השלישי הפועל ירושלים עם 87 נקודות.

במקום הראשון בקטגוריית הצעירות/ים זכתה מכבי תל אביב (76), מעט לפני ע.ל.ה מזכרת בתיה (69) שסיימה שניה והפועל ירושלים שדורגה שלישית (58). בקטגוריית 12 ומטה זכתה מכבי תל אביב (58), במקום השני מכבי אשדוד (43) ובמקום השלישי ע.ל.ה מזכרת בתיה (31).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג