עם מפגן עוצמתי בצורת מגן דוד: משחה מיוחד נערך לזכרו של סרן ירון צ'יטיז

כ-240 שחייניות ושחיינים הגיעו לחוף בת"א ביום שישי כדי לחזק את השחיינית דבי צ'יטיז ולשחות יחד לזכר בנה, שנהרג בקרבות בעזה. במפגן עוצמתי, השחיינים יצרו מגן דוד ענק בכניסה למים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צורת מגן דוד על ידי השחיינים | צילום רחפן: יאיר פלטי

ביום שישי האחרון התקיים בחוף תל ברוך בתל אביב משחה מיוחד לזכרו של סרן ירון צ'יטיז, סגן מפקד פלוגה בגדוד שקד בחטיבת גבעתי. ירון ז"ל נפל כאשר לחם בגבורה בקרב בצפון רצועת עזה ב-26 בדצמבר. הוא נהרג כתוצאה מהיתקלות מול חמישה מחבלים שחדרו למבנה בו שהתה הפלוגה שלו, ובזכות כך שנתקל ראשון מול המחבלים, הוא מנע אסון גדול יותר.

לכתבות נוספות בנושא:
הישראלים ממשיכים לככב: רונית קטן אלופת אירופה למאסטרס
משחה "דולפין" אשדוד: טל יהודה וכנרת נתן ניצחו במקצה הארוך
בשחייה, חתירה וגלישה: הקהילה התגייסה ל"אתגרומי" למען החטופה רומי גונן

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shvoong.co.il (@shvoong)

ירון היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-24 כמה ימים לאחר מותו והיה מוכר בחיוכו הענק ובליבו הרחב, באהבתו לספורט ולכדורגל בפרט, והיה אוהד מושבע של קבוצת הכדורגל ליברפול. אמו של ירון, דבי צ'יטיז, היא שחיינית מים פתוחים המוכרת היטב בקרב קהילת השחיינים בארץ ושוחה באופן קבוע עם קבוצת שחייני תל ברוך, קבוצה שהחלה את דרכה בשנת 1959.

תמונתו של סרן ירון צ'יטיז ז"ל במשחה | צילום: דרור ליבוביץ'

חבריה לקבוצה של דבי ארגנו את המשחה, בו השתתפו כ-240 שחייניות ושחייני מים פתוחים מרחבי הארץ. בלטו בנוכחותם שחייני תל ברוך ושחייני אגודת "עולם המים", בראשם אורי סלע.

בתחילת האירוע, שקושט בדגלי ישראל ובצבע הסגול של גבעתי, התכנסו המשתתפים ודבי קיבלה אותם בדברי ברכה. מתוך דבריה של דבי: "אנחנו שוחים היום לזכר בני הצעיר ירוני שנהרג בעזה לפי 6 חודשים. אנחנו שוחים לזכר כל הנופלים. אנחנו שוחים ומחבקים את צה"ל שממשיך להגן עלינו ואנחנו מתפללים להחזרת החטופים. עם ישראל חי!".

דבי צ'יטיז במשחה | צילום: רוני שפירא

לפני כניסתם למים השתתפו השחיינים בהכנת מיצג בצורת מגן דוד אשר עשה את דרכו מהחוף אל תוך המים ושם התפוגג והשחיינים החלו לשחות. המיצג המרשים תועד ממעוף הרחפן כפי שניתן לראות בסרטון המצורף כאן לעיל.

לאחר השחייה התכנסו המשתתפים והאזינו לדבריהם של יעל ודורון צ'יטיז, אחותו ואחיו של ירון. האירוע המרגש הסתיים בשירת "התקווה". כמו כן, ליוו את המשחה בהתנדבות מלאה, תוך דאגה לביטחונם של השחיינים, קיאקים ממועדון הקיאקים של רוני לוינסון, אנשי "איחוד הצלה", הצלמים יאיר פלטי, דרור ליבוביץ', רוני שפירא ועופר מריאש אשר תיעדו את האירוע.

שחייני תל ברוך | צילום: דרור ליבוביץ'

השחיינים בכניסה למים | צילום: דרור ליבוביץ'



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג