הצד האכזרי של המבחנים: אתינג מו מעדה ב-800 ותיעדר מפריז

האלופה האולימפית מטוקיו נפלה בהקפה הראשונה, חצתה את קו הסיום אחרונה עם דמעות בעיניים ולא תוכל להגן על התואר. קווינסי הול ניצח בריצת ה-400 עם שיא אישי, קול הוקר הבטיח את הכרטיס למשחקים בצרפת ב-1500 עם תוצאה מצוינת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אתינג מו מסיימת בדמעות את ריצת ה-800 במבחנים | צילום: מסך

המבחנים האמריקאים באתלטיקה מספקים על בסיס קבוע רגעים גדולים, אך גם לא מעט אכזבות כואבות. הגיבורה הטרגית של הלילה בתחרות באורגון הייתה אתינג מו, האלופה האולימפית בריצת 800 מטרים מאולימפיאדת טוקיו, שמעדה בשלב מוקדם של הריצה, לא הצליחה להתאושש וסיימה במקום האחרון.

לכתבות נוספות בנושא:
המבחנים האמריקאיים: נואה ליילס ניצח ב-100 עם השוואת שיאו האישי
עם דמעות בעיניים: שקארי ריצ'רדסון הבטיחה את מקומה בפריז
צפו: עוז כץ בירך את נועם ממו על שבירת שיאו בריצת 800

אלופת העולם מ-2022 והשיאנית האמריקאית עברה שנה קשה מאוד, בעיקר בשל פציעה בהמסטרינג שהשביתה אותה לתקופה ארוכה. אף על פי כן, היא הגיעה למבחנים כפייבוריטית, אלא שכחצי דקה בלבד לתוך הריצה, קצת אחרי המעבר לישורת כאשר כל דבוקת המובילות צמודה, היא מעדה ואיבדה שיווי משקל.

מו קמה על רגליה, חזרה לרוץ וניסתה להשיג את חברותיה לנבחרת, אבל כ-200 מטרים לסיום כבר הבינה שלא תוכל להתברג בין שלוש המובילות ולקו הסיום היא הגיעה מתייפחת, כשהקהל המקומי מכבד אותה במחיאות כפיים סוערות. למרות האכזבה, ייתכן בהחלט כי נראה את הרצה בת ה-22 מתחרה בפריז בשליחות 400X4, בניסיון להגן על מדליית הזהב מטוקיו.

ניה אקינס הוכתרה כאלופת ארה"ב בפעם השנייה ברציפות עם שיא אישי של 1:57.36 דקות והיא תייצג את האמריקאיות בריצה בפריז לצד אלי ווילסון שחצתה את הקו בזמן של 1:58.32 דקות וג'ולייט וויטאקר, שהקדימה את מייקלה רוז ועצרה את השעון על 1:58.45 דקות.

דרמה נוספת הייתה בריצת ה-5000, שהוכרעה בפער של שתי מאיות בלבד: אל סיינט פייר ניצחה את אליס קראני בזמן של 14:40.34 דקות ושתיהן ירוצו בפריז, ביחד עם קאריסה שווייצר שהגיעה שלישית בזמן של 14:45.12 דקות.

אחד מרגעי השיא של הערב היה ריצת ה-400 לגברים: קווינסי הול ניצח עם שיא אישי של 44.17 שניות, מייקל נורמן הגיע שני (44.41) וכריס ביילי מאיה אחריו. התיכוניסט המבטיח, קווינסי ווילסון, שעלה לגמר עם שיא עולם לנוער, סיים שישי עם 44.94. קול הוקר הבטיח את מקומו באולימפיאדה נוספת עם שיא מבחנים של 3:30.59 דקות ב-1500. יארד נוגוסה (3:30.86) והובס קסלר הצעיר (3:31.53) יצטרפו אליו בפריז.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"תפסתי יום לא טוב ברכיבה, אבל אמרתי לעצמי שזה הכושר שלי היום. קיבלתי את המצב והמשכתי להילחם", הטריאתלטית הישראלית אנטונינה רזניקוב, אחרי שסיימה במקום ה-2 בקבוצת הגיל שלה באליפות העולם למרחק איש ברזל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג