המבחנים האמריקאיים: נואה ליילס ניצח ב-100 עם השוואת שיאו האישי

אלוף העולם עצר את השעון על 9.83 שניות וייצג את ארה"ב במקצה הקצר ביותר. כעת הוא רוצה להבטיח את מקומו גם ב-200: "השיא האמריקאי נראה לי פגיע". קווינסי ווילסון בן ה-16 עלה לגמר ה-400 עם שיא עולם לנוער
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נואה ליילס | צילום: Erik van Leeuwen, Wikimedia

נואה ליילס, שאמור להיות מהכוכבים הגדולים של המסלול בפריז בחודש הבא, הבטיח לפנות בוקר את הכרטיס לאולימפיאדה. אלוף העולם עבד קשה במבחנים האמריקאים, אך השווה את שיאו האישי מהקיץ שעבר עם 9.83 שניות, שנתנו לו את המקום הראשון – והכרטיס למשחקים האולימפיים.

לכתבות נוספות בנושא:
עם דמעות בעיניים: שקארי ריצ'רדסון הבטיחה את מקומה בפריז
צפו: עוז כץ בירך את נועם ממו על שבירת שיאו בריצת 800
אחרי 41 שנה: שיא ישראלי חדש בריצת 800 מטר לגברים

האצן, שיחגוג 27 בחודש הבא, סבל מפציעות ובעיות מנטליות לאחר מגפת הקורונה, לא הגיע בכושר למבחנים האמריקאים לטוקיו, סיים שביעי בלבד בריצת ה-100 ולבסוף הסתפק במדליית הארד בריצת ה-200 ביפן. בקיץ שעבר הוא כבר חזר לשיאו, גרף מדליות זהב ב-100, 200 ובשליחים באליפות העולם בבודפשט – והוא מסתמן כפייבוריט לעמוד בראש הפודיום בפריז.

"ברור שיש לי גם חסרונות, אבל הם (היריבים) נראים כרגע חזקים מאוד", אמר ליילס בסיום, שכבר מסתכל קדימה לריצת ה-200: "אני מוכן, השיא האמריקאי נראה לי פגיע".

הריצה הייתה צמודה מאוד כאמור ואת שני הכרטיסים הנוספים של ארה"ב ל-100 לקחו קני בדנארק (9.87) ופרד קרלי, מדליסט הכסף מטוקיו, שהגיע מאיה אחריו. המאוכזב הגדול של הערב, כריסטיאן קולמן, שנעדר גם מריצת ה-100 בטוקיו, הסתפק במקום הרביעי בלבד עם תוצאה של 9.93 וינסה להתנחם בריצת השליחים בפריז.

אחת הריצות המסקרנות של הערב הייתה ב-400, שם קווינסי ווילסון בן ה-16 שבר את שיא העולם לנוער – בו החזיק גם קודם – כבר בחצי הגמר עם זמן נהדר של 44.59 שניות. הוא אמנם סיים אחרי ברייס דדמון (44.44) ו-ורנון נורווד (44.50), אבל הרוויח כרטיס לגמר וינסה להיות אחד מהצעירים אי פעם במשלחת האתלטיקה של ארה"ב למשחקים.

בגמר המקצה המקביל לנשים קיבלנו ריצה איכותית במיוחד: קנדל אליס, שרצה במסלול החיצוני, קבעה שיא אישי של 49.46 וסיימה במקום הראשון. מיד אחריה, גם אלייה באטלר שיפרה את זמנה הטוב ביותר עם 49.71 ואלכסיס הולמס השלימה את השלישייה האמריקאית עם 49.78 – שיא אישי חדש גם כן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"תפסתי יום לא טוב ברכיבה, אבל אמרתי לעצמי שזה הכושר שלי היום. קיבלתי את המצב והמשכתי להילחם", הטריאתלטית הישראלית אנטונינה רזניקוב, אחרי שסיימה במקום ה-2 בקבוצת הגיל שלה באליפות העולם למרחק איש ברזל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג