אליפות אירופה בשחייה: מדליית כסף לרון פולונסקי ב-200 מעורב אישי!

יום אחרי שאחותו עלתה על הפודיום, השחיין בן ה-23 הוכתר לסגן אלוף אירופה עם זמן נהדר של 1:57.36 דקות - המדליה השביעית של ישראל בתחרות! סולובייצ'יק סיים חמישי ב-400 מטר חופשי, השליחות 100X4 מעורב הגיעו למקום השישי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רון פולונסקי עם מדליית הכסף | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

אליפות אירופה בשחייה בבלגרד, שהגיעה הערב (ראשון) לסיומה, האירה פנים למשלחת הישראלית בכלל – ולמשפחת פולונסקי בפרט. רק אתמול הדהימה לאה פולונסקי ב-200 מעורב אישי עם מדליית כסף, והיום אחיה רון פולונסקי שיחזר את ההישג, כאשר עצר את השעון על 1:57.36 דקות – 15 מאיות בלבד אחרי הוברט קוש ההונגרי, שקטף את הזהב. זו הייתה המדליה השביעית של ישראל בתחרות: ארבע זהב, שתי כסף ואחת ארד. חמישה שיאים ישראלים אישיים נשברו באליפות ושלושה קריטריונים אולימפיים נקבעו על ידי רון פולונסקי, לאה פולונסקי ודוד גרצ'יק.

לכתבות נוספות בנושא:
גם הגשם לא עצר אותם: סיכום ערב היסטורי של השחייה הישראלית בבלגרד
זהב אירופי שלישי ברציפות לגורבנקו ב-200 מעורב אישי, כסף לפולונסקי!
הכי קרובים שיש: השליחים ולייטרובסקי פיספסו את הפודיום במאיות בודדות

פולונסקי פתח בצורה סולידית בפרפר עם 25.72 שניות שדירגו אותו במקום השישי, בגב הוא שחה מצוין ועם 28.72 טיפס למקום השני. את החזה הוא שחה ב-34.10 שניות שהעלו אותו כבר למקום הראשון, אלא שהוברט קוש ההונגרי – אלוף העולם ב-200 גב, שחה בשנייה מהר ממנו את החתירה ובבריכה האחרונה קפץ מהמקום הרביעי לראשון.

מדובר בתוצאה נהדרת עבור פולונסקי, ששוב שחה מהיר יותר מהקריטריון לפריז ומהשיא הישראלי הקודם, אותו ניפץ רק 24 שעות קודם לכן: 1:57.01, תוצאה שאגב הייתה שווה מקום ראשון לא רק בחצי הגמר אתמול, אלא גם בגמר היום.

רון פולונסקי עם מדליית הכסף | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

רון פולונסקי עולה על הפודיום | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

רון פולונסקי עולה על הפודיום | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

סולובייצ'יק סיים חמישי, השליחות במקום השישי

בר סולובייצ'יק סיים במקום החמישי בגמר ל-400 מטר חופשי עם תוצאה של 3:48.47 דקות. מיכאל לייטרובסקי סיים במקום השמיני בגמר ל-100 מטר גב עם תוצאה של 55.23 שניות.

נבחרת השליחות ל-100X4 מעורב סיימה במקום השישי בגמר עם תוצאה של 4:08.47 דקות. איילה ספיץ שחתה ראשונה בסגנון הגב (1:01.44), דריה גולובטי קפצה שנייה בחזה (1:13.81), אריאל חיון שחתה פרפר (58.54) ואנדי מורז שחתה בסגנון החופשי (54.68).

נבחרת השליחים ל-100X4 מעורב סיימה במקום השמיני בגמר עם תוצאה של 3:38.82 דקות. דוד גרצ'יק שחה 55.24 שניות בגב, כריס פיצ'וגין שחה את סגנון החזה (1:00.22), אלכסיי גליבינסקי בפרפר (53.46) ומרטין קרטאבי בסגנון החופשי (49.90).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג