חוסר מזל: שחיין צרפתי נפצע כאשר חגג את ההעפלה לאולימפיאדה

רפאל פנט-דאמר פרק את הכתף שניות לאחר הבטחת הכרטיס למשחקים האולימפיים, נשלח מיד לבית החולים - וכעת הוא בספק גדול למשחקים. חברו לנבחרת, מקסים גרוסה: "הוא קצת משוגע, אבל זה מה שהופך אותו לשחיין כל כך טוב"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרגע השיא בקריירה לשבועות של חוסר ודאות וחששות כבדים: מקרה לא שגרתי בעליל אירע במבחנים למשלחת הצרפתית לאולימפיאדה בבריכה, רגעים אחרי שרפאל פנט-דאמר הבטיח את מקומו בנבחרת. השחיין בן ה-17 סיים שני בגמר ה-100 חופשי עם שיא אישי של 48.14 שניות – שתי עשיריות מתחת לקריטריון האולימפי.

לכתבות נוספות בנושא:
החלק הראשון בקאמבק הושלם: קיילב דרסל הבטיח מקום בפריז
רייגן סמית' שלחה מסר לקיילי מקיואן עם שיא עולם חדש ב-100 גב
המבחנים האמריקאים: גבי רוז גנבה את ההצגה לצעירות

הנער המוכשר מיד פצח בחגיגה בתוך המים, אך תוך שניות החיוך על פניו הפך להבעה כאובה ומודאגת, לאחר שחש בכאבים בכתפו השמאלית. פנט-דאמר נשלח לבית חולים מקומי ועל פי דיווח בעיתון "ל'אקיפ", הוא סובל מפריקת כתף, שמעמידה אותו בספק לאולימפיאדה בעוד קצת יותר מחודש – הן במשחה האישי והן במשחה השליחים 4X100 חופשי.

מקסים גרוסה, שניצח במקצה והיה הראשון שבירך את חברו לנבחרת בטרם הפציעה, אמר: "אני מקווה שהכל יהיה בסדר איתו, אנחנו צריכים אותו למקצה השליחים. הוא קצת משוגע, אבל זה מה שהופך אותו לכל כך טוב. הוא לא מפחד משום דבר ואני חושב שיש לו עוד הרבה לאן להתקדם".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג