אחרי 41 שנה: שיא ישראלי חדש בריצת 800 מטר לגברים

יום אחרי ששני לנדן שברה את השיא במרחק המקביל לנשים, נועם ממו בן ה-18 רץ 1:47.18 דקות באיטליה - וניפץ את שיאו בן 41 השנה של עוז כץ: "מקווה רק להמשיך להתקדם כמה שיותר ולשבור שיאים נוספים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נועם ממו | צילום: איגוד האתלטיקה

רק אתמול נשבר שיא ישראלי בן 31 שנה ב-800 נשים – והערב (רביעי) נשבר שיא עוד יותר עתיק. נועם ממו מהפועל עמק חפר עצר את השעונים בתחרות באיטליה על 1:47.18 דקות – וניפץ את שיאו של עוז כץ משנת 1983 (1:47.80).

לכתבות נוספות בנושא:
מעלים אבק: מה יהיה השיא הישראלי הבא באתלטיקה שיישבר?
אחרי 31 שנה: שיא ישראלי חדש בריצת 800 מטרים לנשים
מרומא לפריז: סיכום אליפות אירופה באתלטיקה והמשמעויות האולימפיות

התוצאה הזו מדרגת את ממו בן ה-18 במקום השלישי באירופה השנה בגילאי 20 ומטה ועשירי בעולם כולו. הרץ המוכשר מעמק חפר שבר בשנים האחרונות את שיאי ישראל לנוער ועד גיל 20 ובתחילת השנה הנוכחית שיפר את שיא ישראל בריצת 800 באולם עם 1:49.69.

ממו ניסה לשבור לאחרונה את השיא בגרנד סלאם ירושלים, שם לא צלח, אבל צפוי לרוץ במקצה זה גם באליפות ישראל שתיערך בשבוע הבא בהדר יוסף, בניסיון לשפר את השיא עוד קצת.

"אני שמח מאוד ששברתי את שיא ישראל ב-800 מטר, השיא הכי עתיק בספר השיאים הישראלים", אמר ממו בסיום, "אני מרוצה מאוד מהריצה שלי היום ואני מקווה רק להמשיך להתקדם כמה שיותר ולשבור שיאים נוספים".

אמיר רמון, מאמנו של ממו, הסביר: "נועם היה במקצה החזק. ב-500 מטרים הראשונים הוא היה אחרון או לפני אחרון ולאט לאט סגר. הוא עקף ב-100 מטרים האחרונים 3-4 רצים. זאת פעם ראשונה של נועם שהוא רץ מול רצים של 1:45, 1:46 נמוך. התנאים פה היו מצוינים, 26 מעלות, בלי רוח, הרבה קהל. נועם עשה את מה שהיה צריך לעשות ועכשיו המטרה הבאה היא להחליף קידומת, לרדת ל-1:46 דקות".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג