אליפות אירופה באתלטיקה: אדוה כהן עלתה לגמר ב-3,000 מכשולים

האצנית רשמה את תוצאת השנה שלה (9:35.41 דקות) ותשתתף בגמר ביום ראשון: "אמרתי לעצמי שאני חייבת לייצג את ישראל בצורה הכי טובה שיש". חנה מיננקו נאלצה לפרוש ממוקדמות הקפיצה המשולשת בשל כאבים בשריר התאומים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אדוה כהן באליפות אירופה | צילום: איגוד האתלטיקה

הישג יפה לנבחרת ישראל בפתיחת אליפות אירופה באתלטיקה קלה: אדוה כהן סיימה את מוקדמות ריצת ה-3,000 מכשולים במקום ה-15 והבטיחה את מקומה במקצה הגמר עם תוצאת השנה שלה: 9:35.41 דקות. הגמר ייערך ביום ראשון הקרוב בשעה 23:04.

לכתבות נוספות בנושא:
פורסמו הזימונים לאליפות אירופה באתלטיקה: ישראל עם הנבחרת הגדולה אי פעם
תוך 10 ימים: שיא ישראלי שני לסיון אוירבך בריצת 1,500 מטר
הראשונה מתחת ל-29 דקות: שיא עולם לצ'בט בריצת 10,000 מטר

"האמת שהייתי בלחץ ממזג האוויר, למרות שזו אליפות אירופה שלישית שלי", אמרה כהן, "אני מרגישה מאוד טוב, גם מבחינה מנטלית וגם מבחינה פיזית. ידעתי שיש לי את זה. 400 מטרים לסוף ראיתי שאני מקום תשיעי ואמרתי שאין מצב שאני לא עולה לגמר, הייתי חייבת להגביר. אמרתי שאתן את כל מה שיש לי עד קו הסיום ושם מצידי אפול, אבל הצלחתי ואני ממש-ממש שמחה. אמרתי לעצמי שאני חייבת לייצג את ישראל בצורה הכי טובה שיש, בגלל כל המצב ומה שקורה בעולם – ולהראות לכולם מי אנחנו ושאנחנו עדיין קיימים ושנעשה עוד היסטוריה".

לקראת הגמר: "אני מאוד אוהבת תחרויות בלילה, לא יהיה כזה חם ולא תהיה שמש. ביומיים הקרובים אני מתכננת להתאושש כמו שצריך, לאכול כמו שצריך ולהגיע לגמר מפוקסת כדי שאוכל לעשות את ההכי טוב שלי. הציפייה שלי היא להגיע הכי גבוה שאפשר".

אדוה כהן באליפות אירופה | צילום: איגוד האתלטיקה

חנה מיננקו, סגנית אלופת אירופה ב-2016 ומדליסטית ארד באליפות אירופה הקודמת במינכן לפני שנתיים, נאלצה לפרוש ממוקדמות הקפיצה המשולשת ולא הצליחה להשלים שלוש קפיצות, בעקבות כאבים בשריר התאומים. הכאבים החלו כבר בשבועיים האחרונים והיא עשתה את מירב המאמצים לקפוץ ולהתחרות.

בקפיצה לרוחק, ישי איפראימוב סיים את הופעת הבכורה שלו באליפות אירופה במקום ה-28 הכללי מתוך 29 קופצים עם 7.35 מטר.

סיון אוירבך, שסיימה במקום ה-25 מתוך 28 רצות בריצת 1,500 מטר עם זמן של 4:16.15 דקות, סיכמה בסיום: "הייתה ריצה טקטית, היה מאוד צפוף עם הרבה התנגשויות ומעידות לפניי. הרגשתי שאני במקום טוב, אבל פתאום משום מקום, בקו ה-300, באו שתי בנות ודחפו אותי. מצאתי את עצמי על הריצפה וישר ניסיתי לקום ולהמשיך. ניסיתי לתפוס את המובילות, באמת האמנתי שאתפוס אותן. 150 לסוף, האימפקט של הנפילה והכוח שזה גבה ממני הכה בי וקצת נתקעתי, אבל אני יוצאת בתחושה שהחלומות שלי לא היו כאלו משוגעים. בפעם הבאה אבוא בכוחות מחודשים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג