אנסטסיה גורבנקו: "אני בכושר הכי טוב שהייתי בו אי פעם"

השחיינית הישראלית ששברה שני שיאים ישראליים תוך יממה דיברה בראיון למגזין Swimswam ושיתפה בתחושותיה: "זה נותן לי ביטחון לקראת הקיץ", "ה-200 מעורב הולך להיות אחד המשחים המעניינים ביותר בפריז"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

אנסטסיה גורבנקו ניפצה בשני הימים האחרונים שני שיאים ישראליים איכותיים ב-200 מעורב אישי וב-400 מעורב אישי, והשיגה שני ניצחונות בתחרות הראשונה מסבב המארה נוסטרום בקאנה. התוצאות של השחיינית הישראלית תופסות תשומת לב גם בעולם, ולאחר השיא ב-200 היא העניקה ראיון מצולם לאחד מאתרי חדשות השחייה הגדולים ביותר, Swimswam.

לכתבות נוספות בנושא:
נהדרת: שיא ישראלי נוסף לאנסטסיה גורבנקו, הפעם ב-400 מעורב אישי
סאמר וכל השאר: סיכום המבחנים האולימפיים הקנדיים, וגם הזווית הישראלית
הליגה נפתחת באשדוד! כל הפרטים על ליגת המים הפתוחים של שוונג 2024

"אני די מופתעת, כי כל השבוע התלוננתי בפני המאמן שלי כמה אני עייפה", סיפרה גורבנקו על השיא החדש: "הרגשתי די טוב בבוקר, אז חשבתי שאולי אני כן יכולה לקבוע שיא אישי, ועשיתי שיא אישי בהרבה, אז אני די שמחה, זה נותן לי ביטחון לקראת הקיץ".

מהן המטרות שלך לסבב המארה נוסטרום?
"אני מתכוונת פשוט לנסות להשתפר בכל תחנה בסבב, ואנחנו מתאמנים תוך כדי, אז זה תרגול טוב של אימונים וסביבה תחרותית. וכן, אני פשוט רוצה להשתפר כל פעם ולראות אולי איך אני יכולה לשחות אחרת את המשחים העיקריים שלי, שהם 200 ו-400 מעורב אישי, ולהתמקד בדברים שאני יכולה לעבוד עליהם ולשפר לקיץ".

איך את מרגישה לקראת ה-200 מעורב אישי כשאת יודעת כמה עמוק הולך להיות השדה בפריז?
"אני חושבת שזה הולך להיות אחד המשחים הכי מעניינים, בגלל שהוא מאוד תחרותי עכשיו, ואני מצפה לזה, כדי לנסות להיות בתוך שמונה הראשונות ולהתחרות איתן, אבל המשחה עכשיו נותן לי ביטחון, ואני חושבת שבאופן כללי איך שהתאמנתי ואיך שאני מרגישה נותן לי הרבה ביטחון לקיץ, אני חושבת שאני בכושר הכי טוב שהייתי בו אי פעם בחיי, אז זה נהדר".

הצגת יכולת מצוינת בבריכות הקצרות ב-ISL, איפה את מרגישה יותר בנוח?
"אני מחשיבה את עצמי כשחיינית טובה יותר בבריכות ארוכות מאשר בבריכות קצרות, אז אני חושבת שה-ISL היה ממש טוב כי התחרית הרבה והייתי עם ספורטאים ברמה גבוהה מסביבי, אז בגלל זה השתפרתי מאוד והייתה לי קפיצה גדולה שם, אבל אני מרגישה טוב בעונת הבריכות הארוכות ואני נרגשת לקראת ההמשך"

איך היו האימונים בחודשים האחרונים כשכבר ידעת שהעפלת לפריז?
"זה היה יותר מרגיע עבורי, מאשר אחרים שעדיין לא יודעים אם העפילו. אני אוהבת להתאמן עם טום (ראשטון – ג.ד) ושיבון (הוהי – ג.ד), אני חושב שיש לנו סביבה קבוצתית די טובה ושיבון יכולה לשחות גם את כל הסגנונות, אז זה טוב לי ולסגנון החופשי שלי. אני אוהבת את הקבוצה, את המאמן ואת התוכנית, אז זה היה די טוב, כמו שאמרתי אני בכושר הטוב ביותר שלי".

שיבון שוחה אימוני מעורב איתך?
"כן, היא עושה את זה. אולי כשאנחנו שוחים תרגילים של קצב, אני אשחה מעורב והיא חופשי, אבל יש לנו כמה אימוני מעורב במהלך השבוע ביחד. כמו שאתם רואים, סגנון החזה שלה ממש טוב".

בפריז, את חושבת שתשחי עוד משהו חוץ מהמעורב?
"יש לנו כמה משחי שליחים שהעפלנו אליהם, ואני חושבת גם על משחי הגב, אולי 200, נראה"



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"תפסתי יום לא טוב ברכיבה, אבל אמרתי לעצמי שזה הכושר שלי היום. קיבלתי את המצב והמשכתי להילחם", הטריאתלטית הישראלית אנטונינה רזניקוב, אחרי שסיימה במקום ה-2 בקבוצת הגיל שלה באליפות העולם למרחק איש ברזל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג