משתתפי המקצים השונים של מרתון סמסונג תל אביב קיבלו בשנים האחרונות בערכות המשתתף שלהם חולצות של "אדידס" שהיתה אחת מנותנות החסות של אירוע הריצה הגדול בארץ. ביוני האחרון פרסמנו לראשונה בשוונג כי ב"אדידס" בחרו שלא להמשיך את הקשר עם מרתון סמסונג תל אביב. לשוונג נודע היום (ראשון) כי נותנת החסות החדשה בתחום הביגוד תהיה חברת "נייקי".
מרתון סמסונג תל-אביב 2019, אירוע הספורט שנחשב הגדול ביותר בישראל, הכריז ברגעים אלו על שיתוף פעולה חדש עם נייקי, אחת מחברות הספורט המובילות בעולם. החל משנה זו ייהנו המתחרים באירוע, מחולצת ריצה של המותג ומשלל הטבות נוספות.
"כחלק ממדיניות העירייה, אנו פועלים לקידום הספורט בעיר באמצעות מגוון רחב של פעולות ואירועים", מוטי אמברם, מנהל רשות הספורט בעיריית תל-אביב-יפו, "מרתון סמסונג תל אביב הוא אירוע הספורט הבולט והחשוב בעיר, בו משתתפים כ-40 אלף רצים בכל שנה. אנו מברכים על שיתוף הפעולה החדש עם חברת נייקי ובטוחים שהמשתתפים במרתון סמסונג תל אביב, הנחשב לאירוע הספורט הגדול בישראל, ייהנו מכך".
שחר הירש, מנכ"ל נייקי ישראל מוסר לשוונג: "נייקי מאמינה ביכולת של כל אחת ואחד להיות ספורטאי, תפקידנו כחברת הספורט המובילה בעולם, הוא לתת לספורטאים בכלל ולרצים בפרט את ההשראה והכלים לאתגר את עצמם ולפרוץ מחסומים אישיים. אנו שמחים להיות שותף באירוע הריצה החשוב והגדול בישראל".