הישראמן-נגב הראשון של מירי בויום || נשים עושות את זה טוב יותר

חדש בשוונג • המין הנשי לא נשאר חייב ומירי בויום הרימה את הכפפה, שריינה תאריך לישראמן נגב ומתכוונת להתפוצץ על המסלול. בין לבין היא גם תכתוב בשוונג על ההכנות, המועקות, היעדים והטרגדיות בדרך אל האושר - טור מס' 01
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כל הטורים של מירי בויום לקראת ישראמן נגב 2015: טור 01 | טור 02 | טור 03 | טור 04 | טור 05 | טור 06 |

אני אמא לשלושה בנים שנאבקת ללא הצלחה לנתק אותם מהמחשב, יש לי תואר שני באמנות (או בציור, כמו שהבן הג'ינג'י שלי מגדיר במידה של התנשאות מהולה בלגלוג), יש לי סטודיו שבו אני מציירת או מלמדת ועובדת סביב השעון, כדי להחזיק לבד בית ענק וגינה (העוזרת פיטרה את עצמה, והגנן גילה שהדשא של השכנה ירוק יותר ועבר לשם), יש לי אוטו חדש מהניילונים שקניתי לעצמי לפני כמה חודשים (ודפקו לי אותו לפני שבוע), ובחצר יש לי כלבת גולדן עייפה, חמישה חתולי רחוב רעבים וערימה של בקבוקים למיחזור.

מירי בויום

הכל התחיל בתוך תא הלבשה בגודל מטר על מטר בחנות טריאתלון. מירי בויום | צילומים: באדיבות מירי בויום

חוצמזה, אני עושה קניות בסופר כל שבוע (ותוהה מדוע אני לא קונה באינטרנט), משלמת את כל החשבונות תמיד בזמן, מגישה את דו"ח מע"מ תמיד באיחור, מחזיקה שני חשבונות בנק ובקושי משתלטת על אחד, אני מאחרת כרונית ודחיינית מובהקת (תכונות שלרוב באות יחד), יש לי הרבה חברים, אבל אחת הכי טובה, שיודעת עלי כל מה שאני לא רוצה לדעת על עצמי… עוד משהו? אה… מידת חולצה: women XS, השתתפתי בעבר בתחרות הישראמן באילת? לא. מאשרת תנאי השתתפות בארוע… המשך… פרטי כרטיס אשראי… שלח.
האצבע ממאנת ללחוץ.

עוד כתבות בנושא
> הישראמן הראשון של עמוס שביט
> "אני לא רוצה קטגוריה אני רוצה לסיים איירונמן"
> 10 טעויות שרצים מתחילים לא איודעים שהם עושים

מה לעזאזל חשבתי לעצמי? ישראמן?
הכל בעצם התחיל בתוך תא הלבשה בגודל מטר על מטר בחנות טריאתלון, בעודי נדחקת לתוך טייץ רכיבה, (שלא ממש מחמיא לישבן, ואפילו החוטיני מתקשה לסייע). אז מה בעצם גורם לאנשים בגיל ארבעים פלוס לדחוס את גופם הרופס משהו, לתוך בגדים צמודים, אלסטיים, מנדפי זיעה וצבעוניים להחריד? מה גורם לאותם אנשים לצאת עוד בטרם יש זריחה לרוץ, לשחות או לרכוב, ולמלא את דפי הפייסבוק שלהם בצילומי נשיונל ג'יאוגרפיק ובססמאות שחוקות נוסח "אין על החיים האלה"? ומה גורם להם להתאגד יחד בקבוצות אחווה כמו בימי הצופים, סוגדים למלך הכיתה: זה שרץ הכי מהר, הכי ארוך, הכי גדול, וכמובן שכפרס הוא זוכה בהערצתה של מלכת הכיתה, זו שרצה הכי יפה ומתאימה את הגוזיה לנעליים…

התשובה מורכבת מארבעה סעיפים: שינוי – אנשים בגיל ארבעים פלוס זקוקים לשינוי. ריגוש – אנשים בגיל ארבעים פלוס זקוקים לריגוש. אתגר – אנשים בגיל ארבעים פלוס זקוקים לאתגר. החמצה – אנשים בגיל ארבעים פלוס מתים מפחד מהמילה הזאת, ואני יותר מכולם.

מירי בויום

אני אישה של קצוות. כשאני עושה משהו, אז אני עושה אותו בגדול

אני לא רוצה להחמיץ את החיים, אני זקוקה לשינוי, לריגוש, לאתגר, אז אחרי שכבר ניסיתי הכל, כמעט הכל (לא, לא סמים, אורגיות, קפיצת בנג'י וכיו"ב…), אבל רצתי כמה מרתונים בחיי (שלושה מהם בתוך חודשיים), חיפשתי ריגוש חדש והחלטתי לנסות את הדבר האמיתי – איירונמן. (איירונוומן, ליתר דיוק).

האם אני רצינית?
אז רכשתי לי אופני כביש סקסיים וציוד משלים, לקחתי את גיל, מאמן טריאתלון שיבנה לי תכנית אימונים (וישמור עלי), ואת רויטל, שתאמן אותי בשחייה  (ותירדה בי), ואני גם קצת רצה לפעמים…
המטרה: איירונמן
האסטרטגיה: לתת את כל מה שיש
התחזית: אופטימיות זהירה
המוטיבציה: אני כבר אחרי גיל ארבעים, מכאן ואילך אפילו האופטימיות, זהירה ככל שתהיה מגלה סימני בטחון עצמי ירוד.

אז כן, אני רצינית לגמרי. כבר אחרי גיל ארבעים, אמא, אישה עצמאית, מחזיקה בית, עסק וקריירה לבד, חולמת להתחיל דוקטורט, ובתוך כל זה לוקחת על עצמי התחייבות גדולה, מפחידה אפילו, ישראמן. לא, לא השתתפתי בעבר בתחרות ישראמן, גם לא בשום תחרות טריאתלון, אבל אני אישה של קצוות. כשאני עושה משהו, אז בגדול. כמו משפט יפה ששמעתי פעם, "אם אתה כבר נופל, אז תצלול. "אז אני צוללת, מה זה צוללת? קופצת ראש. לא מפחדת. ואם אני יכולה, כל אחת יכולה.

מסקנה: הולכת על זה. רצה על זה, שוחה ורוכבת (ולא בהכרח בסדר הזה)…

17.8.2014



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • ע.ב. הגיב:

    עורך יקר, מדוע מחקת את התגובות? יש לך עינין אישי עם גב' בויום? לא מאפשר תגובות שליליות? זו "דמוקרטיה" או גרוע מזה…"עיתונות במיטבה"? מה זה הסינון הזה? (ואל תטרח לתרץ עם סיבות טכניות…)

    1. Abhishek הגיב:

      Thanks for that! It's just the answer I nedede.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג