24, היום שהיה: בובריצקי ונשיא ריגשו, מקום 5 לאטמנוב, גמר לקבוצתי בהתעמלות

הדואט בשחייה אמנותית שילבו אזכורים לחטופים ול-7 באוקטובר בביצוע שלהן ומדורגות במקום השמיני. אטמנוב נעלה את הקרב הרב בהתעמלות אמנותית בהישג יפה והנבחרת הקבוצתית עם העיניים לגמר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שלי בובריצקי ואריאל נשיא בפריז | צילום: סימונה קסטרווילארי

יומיים נותרו לפני תום המשחקים האולימפיים בפריז, והיום (שישי) קיבלנו עוד שלל הופעות מעוררות כבוד של הספורטאיות והספורטאים הישראלים – באולם ההתעמלות, בנהר הסיין וגם בבריכת השחייה האמנותית. סיכום יום כחול-לבן מהמשחקים.

שחייה במים פתוחים
מתן רודיטי אמנם לא הצליח לשחזר את הישגו האדיר מטוקיו, אך נלחם עד הסוף וסיים במקום ה-16 במשחה שנערך בנהר הסיין עתיר הזרמים (והחיידקים). רודיטי סיפר בסיום כי המשחה למעשה נגמר עבורו כבר אחרי 600 המטרים הראשונים, ושיתף בכנות כי כנראה שהחוזקות שלו הן פחות בסוג המשחה הזה בנהר עם זרמים.

מתן רודיטי במשחקים האולימפיים בפריז | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

שחייה אמנותית
הדואט של נבחרת ישראל, שלי בובריצקי ואריאל נשיא, נכנס למעגל התחרויות עם התרגיל הטכני. הישראליות הציגו ביצוע מלא באזכורים אמנותיים לחטופים ולנרצחים ב-7 באוקטובר, כולל סרט צהוב שעיטר את שיערן, מגן דוד על גב בגד הים שלהן, השמש העולה מעל תווי מוזיקה צהובים ועוד. גם המוזיקה התאימה לנושא עם "שלום עליכם", "עם ישראל חי" ו"חי" של עופרה חזה.

את התרגיל, אותו הציגו לראשונה, הן ביצעו בצורה טובה ללא הורדות משמעותיות והן ממוקמות בתום יום התחרויות הראשון במקום השמיני הכללי עם ציון של 243.0666 נקודות. המאמנת סבטלנה בלכר, וגם אריאל נשיא עצמה, לא יכלו לעצור את הדמעות בסיום. מחר הן יבצעו את התרגיל החופשי שינעל את התחרות ויקבע את דירוגן הסופי.

שלי בובריצקי ואריאל נשיא עם המאמנת סבטלנה בלכר בפריז | צילום: סימונה קסטרווילארי

שלי בובריצקי ואריאל נשיא בפריז | צילום: סימונה קסטרווילארי

התעמלות אמנותית – קרב רב אישי
דריה אטמנוב הישראלית העפילה לגמר מהמקום השביעי ושיפרה עמדות בשני מקומות כדי לסיים במקום החמישי הכללי בתום ארבעת התרגילים. היא שיפרה גם את הציון המשוקלל, שעמד בסוף הגמר על 133.850 נקודות. אטמנוב זכתה לציון של 35.2 נקודות בחישוק, 33.85 נקודות באלות, 33.0 בתרגיל הסרט ו-31.8 נקודות בתרגיל הכדור.

דריה אטמנוב | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

התעמלות אמנותית – קבוצתי
חמש המתעמלות הישראליות – אופיר שחם, דיאנה סברצוב, אדר פרידמן, רומי פריצקי ושני בקנוב – עשו את שלהן ועלו לגמר, למרות שני תרגילים רחוקים משלמות, שעוד יוכלו לשפר בגמר. הקבוצה קיבלה ציון משוקלל של 67.150 נקודות בתום שני התרגילים – 35.250 נקודות בתרגיל החישוקים שהעמיד אותן במקום השביעי ו-31.900 נקודות בתרגיל הכדורים והסרטים, שהיה החמישי בטיבו מכל הנבחרות.

הנבחרת הקבוצתית בהתעמלות אמנותית | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

הנבחרת הקבוצתית בהתעמלות אמנותית | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

לו"ז הישראלים ליום שבת
9:00 – מרתון גברים – מארו טפרי, גירמה אמרה, גשאו איילה
15:00 – התעמלות אמנותית – גמר קבוצתי – נבחרת ישראל
18:19 – אופני מסלול – קיירין סיבוב ראשון – מיכאל יעקבלב
20:30 – שחייה אמנותית – דואט חופשי – אריאל נשיא ושלי בובריצקי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג