24, היום שהיה: מדליה נוספת בג'ודו, שיוטי חצי הגמר נדחו

רז הרשקו העניקה לישראל את הפודיום השלישי שלה בפריז 2024, עם רצף ניצחונות מרהיב שנעצר רק בגמר. שרון קנטור ותום ראובני, שמדורגים במקום השני בגלישת רוח, יתחרו רק מחר בשל תנאי מזג האוויר. כהן גרומי וגורבנקו העפילו לחצי הגמר בבריכה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רז הרשקו חוגגת עוד ניצחון | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

התרגלנו לטוב: עוד יום, עוד מדליה! רז הרשקו חתומה על המדליה השלישית של ענף הג'ודו בפריז, אחרי יום גדול בזירת הג'ודו. גל כהן גרומי ואנסטסיה גורבנקו העפילו לחצי הגמר בבריכה, בעוד בגלישת הרוח נצטרך להמתין עד מחר לשיוטים המכריעים על המקומות בפודיום.

לכתבות נוספות בנושא:
גל כהן גרומי ואנסטסיה גורבנקו העפילו לחצאי גמר אולימפיים בבריכה
גורבנקו: "הכל מתבלגן לי במשחה ויש איזשהו פחד, אני מאוד מאוכזבת"

מי יהיה המלך של מלכת הספורט? הכנה לתחרות קרב העשר האיכותית בכל הזמנים

ג'ודו
רז הרשקו המשיכה את המומנטום מאתמול עם יום קרבות גדול: היא גברה בשמינית הגמר על יריבה מהולנד, לאחר מכן על יריבה סרבית ובחצי הגמר נזקקה ל-14 שניות בלבד כדי להבטיח מדליה עם איפון על יריבה טורקית. בגמר היא נכנעה לביאטריס סוזה הברזילאית, אך אספה מדליית כסף נוספת בכחול-לבן, השנייה כבר בפריז.

"חבל שזה לא נגמר במדליית הזהב, זו הייתה המטרה שלי", אמרה הרשקו, "אני לא יודעת כרגע אם אני בוכה כי הפסדתי או בגלל שיש לי מדליה. בדרך כלל אני מדברת, אבל עכשיו אין לי מילים. עברתי המון, היו לי שנים ארוכות מאוד מאז טוקיו, הכל במטרה לבוא ולעשות את ההכי טוב שלי פה. כל כך רציתי את הזהב והרגשתי שזה היה היום שלי. בסוף זכיתי 'רק' בכסף, אבל אני שמחה מאוד. תחושת הפספוס קלה מאוד".

הקהל הישראלי דוחף את הרשקו באולם | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

שחייה
עוד יום מוצלח לישראלים: גל כהן גרומי עלה לחצי הגמר ב-100 פרפר עם זמן של 51.30 שניות, שדירג אותו במקום העשירי. בחצי הגמר הוא סיפק ביצוע אמיץ והרואי ואף הקדים את שיאן העולם קיילב דרסל בתוצאה של 51.48 שניות, שהיה שווה מקום 12 בסך הכל. תומר פרנקל דורג 21 במוקדמות עם 51.94 שניות.

אנסטסיה גורבנקו רשמה העפלה נוספת לחצי הגמר ב-200 מעורב אישי, עם זמן של 2:11.53 שניות שדירג אותה במקום ה-11. בחצי הגמר היא פתחה חזק מאוד וקבעה זמן של 2:10.32 דקות, אך לצערה היא פיספסה את הגמר ב-16 מאיות וסיימה את דרכה בפריז. לאה פולונסקי סיימה במקום ה-28 עם 2:17.53 דקות.

נבחרת השליחים מיקס 100X4 לא העפילה לגמר, כאשר קבעה זמן של 3:45.33 דקות.

סיכום משחי הבוקר בבריכה | סיכום משחי הערב בבריכה

גלישת רוח
שיוטי חצי הגמר של שרון קנטור ותום ראובני נדחו לשבת בשל היעדר רוח. אם גם מחר לא יהיו תנאים מספקים לגלישה והשיוטים יתבטלו, המיקום הסופי של הגולשים ייקבע לפי הדירוג הנוכחי ולפיכך שני הישראלים יזכו במדליות כסף.

רכיבה על סוסים
נבחרת ישראל (רובין מור, אשלי בונד ודניאל בלומן) סיימה את הופעת הבכורה שלה אי פעם בגמר האולימפי במקום התשיעי.

שיט
נועה לסרי וניתאי חסון סיימו את השיוטים של היום במקומות 10 ו-7 ומדורגים במקום החמישי הכללי.

עומר ורד וילנצ'יק סיים את השיוטים היום במקומות 4 ו-40 והוא מדורג כרגע במקום ה-21 בדירוג הכללי.

שי קקון מדורגת במקום ה-22 בתחרות, אחרי שסיימה את השיוטים היום במקומות ה-32 וה-12 בהתאמה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג