24, היום שהיה: יום מוצלח נוסף בבריכה, פתיחת תחרות הגלישה נדחתה

סיכום היום השני בכחול-לבן: דניס לוקטב רשם חצי גמר אולימפי ראשון, אנסטסיה גורבנקו דורגה שביעית במוקדמות ה-100 חזה, אך ויתרה על חצי הגמר. גפן פרימו הגיעה למרחק של שני ניצחונות מפודיום בג'ודו, יום מוצלח למתעמלת ליהיא רז
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דניס לוקטב במוקדמות 200 חופשי | צילום: סימונה קסטרווילארי

יום התחרויות השני של הישראלים בפריז 2024 סוכם ברגשות מעורבים: מצד אחד שני חצאי גמר בבריכה, תצוגה יפה בהתעמלות ומספר ניצחונות יפים בזירת הג'ודו, אך מנגד אי הצלחות בקליעה ובסיף.

לכתבות נוספות בנושא:
הישראלים ביום התחרויות השלישי בפריז 2024: רגע האמת של גורבנקו
דניס לוקטב עלה לחצי הגמר האולימפי ב-200 חופשי, גורבנקו עלתה ונמחקה
טיטמוס "חיה את החלום": "אני עדיין אותה ילדה מטזמניה"

שחייה
דניס לוקטב עלה לראשונה בקריירה לחצי גמר אולימפי, כאשר דורג 14 במוקדמות ה-200 חופשי עם זמן של 1:47.01. בחצי הגמר עצמו הוא קבע תוצאה של 1:47.93 ודורג במקום ה-16.

אנסטסיה גורבנקו קפצה לראשונה בבריכה, סיימה שנייה במקצה שלה ב-100 חזה אחרי לילי קינג עם תוצאה של 1:06.22 ודורגה שביעית בסך הכל במוקדמות, אך החליטה לוותר על חצי הגמר בערב כדי להתמקד ב-400 מ"א.

אדם מראענה רשם זמן של 54.61 שניות ב-100 גב ולא עלה מהמוקדמות. לאה פולונסקי שחתה את ה-200 חופשי בזמן של 2:00.38 ודורגה במקום ה-19 במוקדמות.

לחצו כאן לסיכום משחי הישראלים במוקדמות

דניס לוקטב ב-200 חופשי בחצי הגמר | צילום: סימונה קסטרווילארי

גלישת רוח
שרון קנטור, אלופת העולם, ותום ראובני, היו אמורים להחל את דרכם באתר במארסיי, אבל היום הראשון נדחה בשל היעדר רוחות. המשמעות היא שבימים הקרובים יערכו חמישה שיוטים במקום ארבעה. התחרות צפויה להתחיל מחר.

ג'ודו
גפן פרימו נראתה מצוין בתחרות עד 52 ק"ג עם שני ניצחונות יפים, אך הודחה לבסוף ברבע הגמר מול יריבה מקוסובו ונוצחה באיפון בבית הניחומים מול המדורגת 4 בעולם מהונגריה.

ברוך שמאילוב הודח בשמינית הגמר מול יריב מטג'יקיסטן, שסירב ללחוץ את ידו – כמו גם היריב המרוקאי עליו גבר בסיבוב הראשון.

התעמלות
ליהיא רז סיפקה תצוגות יפות מאוד וסיימה עם ציון מצטבר של 51.632, שמדרג אותה במקום ה-31 בסך הכל וה-25 "בתור" לגמר, מכיוון שמכל מדינה יכולות להיות לא יותר משתי מתעמלות. 24 מתעמלות ישתתפו בגמר הקרב-רב ורז תוכל להיכנס אם אחת מהמדורגות לפניה תיאלץ לפרוש מסיבה כזו או אחרת.

קליעה
סרגיי ריכטר, בהופעה הרביעית שלו במשחקים האולימפיים, דורג במקום ה-33 בירי ברובה אוויר מעשרה מטרים עם 626.4 נקודות.

סיף
יובל פרייליך הודח סיבוב אחד לפני שמינית הגמר, בעקבות הפסד צמוד ליריב מאיטליה, 15:13.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג