24, היום שהיה: בלסינג אפריפה לא עלה מהמוקדמות, אך יקבל צ'אנס נוסף

שיאן ישראל סיים חמישי במקצה בו התחרו גם נואה ליילס ואנדרה דה גראס בתוצאה של 20.78 שניות וינסה להעפיל לחצי הגמר דרך ריצת ההזדמנות השנייה. נועה לסרי וניתאי חסון דורגו שניים בשיוט הראשון של היום, אך הוא בוטל בשל היעדר רוח. סיכום היום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
בלסינג אפריפה | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

היום העשירי של התחרויות במשחקים האולימפיים בפריז היה בסימן כניסתה של ישראל למעגל האתלטיקה, עם השתתפותו של בלסינג אפריפה במוקדמות ה-200. בעקבות תנאי מזג האוויר, מרבית שיוטי היום נדחו.

לכתבות נוספות בנושא:
נואה ליילס אלוף אולימפי ב-100 אחרי פוטו פיניש מדהים: "לא חשבתי שניצחתי"
צפו: נואה ליילס ניצח בריצת ה-100 אחרי פוטו פיניש דרמטי!
המדליסטית הראשונה בתולדות מדינתה: ג'וליאן אלפרד ניצחה ב-100 מ'

אתלטיקה
הבכורה האולימפית של בלסינג אפריפה כללה מקצה עם שניים מהאצנים הבכירים בעולם: האלוף הטרי ב-100 מ', נואה ליילס האמריקאי, והאלוף האולימפי המגן ב-200 מ', אנדרה דה גראס הקנדי. שיאן ישראל, שרץ במסלול הפנימי, דורג חמישי במקצה ובמקום ה-35 בסך הכל במוקדמות עם זמן של 20.78, שלא הספיק לעליית שלב. האיש המהיר בעולם ניצח במקצה בזמן של 20.19 שניות, ואחריו הגיע שני דה גראס (20.30).

בלסינג אפריפה | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

עם זאת, לאפריפה יהיה צ'אנס נוסף להעפיל לחצי הגמר, כאשר יתחרה מחר (שלישי, 13:30) בריצת ההזדמנות השנייה – חידוש שהוכנס למשחקים האולימפיים הנוכחיים. הראשון בכל מקצה יעלה לחצי הגמר, ביחד עם שני האצנים הבאים עם הזמנים הטובים ביותר.

שיט
היעדר הרוח גרם לביטולים רבים, כולל שיוטים שבוטלו לאחר שכבר החלו. נועה לסרי וניתאי חסון דורגו במקום השני אחרי שני מצופים בשיוט הראשון, אלא שתנאי מזג האוויר הביאו לביטולו.

שי קקון סיימה במקום ה-24 בלייזר רדיאל, לאחר שהיום נערך רק שיוט בודד, בו דורגה במקום ה-18. עומר ורד וילנצ'יק סיים במקום ה-30, לאחר שהיום לא נערכו שיוטים.

בקייט נערך שיוט בודד: גל צוקרמן עלתה למקום העשירי אחרי שדורגה בו חמישית, דור זרקה סיים את היום במקום ה-12 והוא מדורג במקום ה-13 הכללי.

אם תנאי הרוח יאפשרו זאת, לסרי וחסון יערכו מחר ארבעה שיוטים, בעוד זרקה וצוקרמן צפויים להשתתף בחמישה שיוטים.

ניתאי חסון ונועה לסרי | צילום: Bernardí Bibiloni

רכיבה על סוסים
רובין מוהר סיים במקום ה-42, איזבלה רוסקוף דורגה במקום ה-64. דניאל בלומן פרש. אשלי בונד לא לקחה חלק בתחרות האישית.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג