תקרית הזויה: הרוכבת עצרה להטיל את מימיה, הסדרנים לא נתנו לה לחזור

רגע לאחר סיום הטור דה פראנס לנשים, הרוכבת הצרפתייה אוויטה מוזיק משתפת במקרה, שאירע בקטע האחרון של המרוץ, וייתכן שבגללו החמיצה מקום על הפודיום. "זה עלה לי באנרגיה, פספסתי את המובילות"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אוויטה מוזיק מתראיינת | צילום: Alexandremazel, Wikimedia

הטור דה פראנס לנשים שהסתיים בתחילת השבוע היה היסטורי מהרבה בחינות. הקהל שגדש את הכבישים בהולנד ובצרפת, הקרבות המרתקים עד המטר האחרון, שהסתיימו בניצחון סוחט הדמעות של קסיה ניוויאדומה, והתחושה שהפערים בין הנשים לגברים, לפחות ברמת העניין והמקצוענות, הולכים ומצטמצמים. אלא שמקרה אחד שפורסם לאחר המרוץ מעלה סימני שאלה.

לכתבות נוספות בנושא:
ניוויאדומה: "זה מרגש, כבר איבדתי אמונה", וולרינג: "כואב לדעת שזה לא הספיק"
כוח נשי: ניוויאדומה ניצחה בטור דה פראנס לנשים בתום קטע סיום היסטורי ודרמטי
וולטה אספניה, קטע 4: רוגליץ' חזר לנצח בפסגה, ריקיטלו מישראל פרמייר טק שישי

אוויטה מוזיק הצרפתייה של קבוצת Groupama-FDJ סיימה את הקטע הנועל של המרוץ באלפ דואז במקום השלישי, אך החמיצה את הפודיום וסיימה במקום הרביעי בדירוג הכללי. המטפסת בת ה-25 סיימה קצת יותר מדקה אחרי דמי וולרינג ופאולינה רויאקרס, ובסופו של דבר 1:11 דקות מהטופ 3 בדירוג הכללי. אלמלא תקרית מוזרה ושנויה במחלוקת בקול דו גלנדון, אולי זה היה מסתיים אחרת.

"לא הייתי במיטבי על הגלנדון. עצרתי להשתין, והסדרנים חסמו אותי מלחזור לפלוטון. התאכזבתי מאוד מזה", הסבירה מוזיק: "למזלי, הייתה לי את גרייס בראון איתי. אלו היו 20 ק"מ בפול גז כדי לחזור לדבוקה, וזה עלה לי באנרגיה על הגלנדון. פספסתי את דמי ופאולינה בחלק הקדמי. אבל הרגשתי טוב יותר באלפ דואז".

למען האמת, גם מוזיק לא משתמש באירוע הזה כתירוץ: "איבדתי יותר מדי זמן בחלק הראשון של השבוע. אולי, מבחינתי, עדיף היה אם יהיו לנו יותר שלבי הרים בטור דה פראנס. התאמנתי הרבה על העליות הארוכות. זו הייתה פעם ראשונה בחיי שאני חושבת שזה השתלם, אבל אולי היה חסר לי עוד קצת לשלב בליאז', שהיה חשוב לדירוג הכללי בסופו של דבר, אבל אנחנו צריכים לחשוב על זה לשנה הבאה".

"אני מאוכזבת לא לסיים על הפודיום, אבל שלוש הבנות שמולי היו פשוט טובות ממני", סיכמה מוזיק בספורטיביות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג