שני שיאי עולם חדשים בפתיחת אליפות העולם בבריכות קצרות

האליפות נפתחה בסין ללא משלחת ישראלית אבל עם רמה גבוהה מאוד. לצ'אד לה קלוס לא הספיק לשחות מהר יותר משיאו העולמי, קיילב דרסל התחיל את החגיגה בשליחים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קיילב דרסל שחיין אמריקאי
קיילב דרסל שחיין אמריקאי

אליפות העולם בשחייה בבריכות קצרות נפתחה היום (שלישי) בהאנגז'ו שבסין, הפעם ללא משלחת ישראלית מתוך בחירה של המאמן הלאומי לוקה גברילו, אבל עם כמה מהשמות הגדולים בעולם שדאגו כבר ביום הפתיחה לשני שיאי עולם חדשים.

הוביל את הרביעייה האמריקאית לשיא עולם מדהים בשליחים. קיילב דרסל | צילום: Fernando Frazão

בגמר ה-200 פרפר לגברים, שיאן העולם הדרום אפריקאי צ'אד לה קלוס הצליח לשחות מהר יותר משיאו העולמי, אבל זה לא הספיק לו מול דאיה סאטו היפני, שהיה מהיר ממנו ב-8 מאיות וניצח עם שיא עולם חדש של 1:48.24 דק'. לה קלוס הסתפק כאמור בשיא אישי והסיני ז'והאו לי סיים שלישי בזמן של 1:50.39 דק'.

במשחה השליחים 4 פעמים 100 חופשי לגברים, הרביעייה האמריקאית בהובלתו של השחיין המהיר בעולם קיילב דרסל, הצליחה לשבור את השיא העולמי הקודם שנקבע על ידי האמריקאים ב-2009. דרסל, יחד עם בלייק פירוני, מייקל צ'דוויק וריאן הלד קבעו זמן של 3:03.03 דק' ושיפרו ב-27 מאיות את השיא העולמי הקודם. גם הרביעייה הרוסית עם ולדימיר מורוזוב ששחה את ה-100 המהיר ביותר בגמר (45.06 שנ') היתה מהירה מהשיא העולמי הקודם וסיימה שנייה עם 3:03.11 דק'. ברזיל עם סזאר צ'יילו סיימה שלישית בזמן של 3:05.15 דק'.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג