שני מרתוניסטים ישראלים נוספים בריו 2016

הסיפור הגדול מהזווית הישראלית במרתון רוטרדם היום, היה שייך למארו טפרי ואגזה גאודה שהצליחו לרדת מזמן של 2:19 שע' ולקבוע את הקריטריון האולימפי, בכך הם מצטרפים לטסמה מוגס ולונה צ'מטאי כל הפרטים כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

להורדת אפליקציית שוונג החדשה לחצו על חנות היישומים של הנייד שלכם:

APP GOOGLE

המנצח הכללי היום (ראשון) במרתון רוטרדם היה מריוס קיפסרם הקנייתי שהצליח לקצץ שלוש דקות משיאו האישי ולקבוע זמן של 2:06:11 שע'. לטבראן היילי גברלאסי האתיופית ניצחה בין הנשים בזמן של 2:26:04 שעות. אבל הסיפור הגדול מהזווית הישראלית היה שייך למארו טפרי ואגזה גאודה הצליחו לרדת מזמן של 2:19 שעות במרתון רוטרדאם ולקבוע את הקריטריון האולימפי, בכך הם מצטרפים לטסמה מוגס ולונה צ'מטאי.

מרוץ אייל ה-13

השיג את הקריטריון היום במרתון רוטרדם. מארו טפרי | צילום: צלמי שוונג

עוד כתבות מרתון בשוונג
היכן תתקיים אליפות ישראל הבאה במרתון?
מדוע המרתונים בישראל מכעיסים את נילי אברמסקי?
המשולש הקדוש של נשות המרתון

זהו יום חגיגי במיוחד עבור רצי המרתון הישראלים, שמספרם במשחקים האולימפיים ריו 2016 יהיה לא פחות מ-4. אחרי שטסמה מוגס ולונה צ'מטאי כבר הבטיחו את השתתפותם במשחקים האולימפיים, עשו זאת היום מארו טפרי ואגזה גאודה שהשתתפו במרתון רוטרדם בהולנד.

Agaza Guada 1 by LilianPhoto for Press

מרתון הבכורה שלו אותו סיים בזמן מדהים של 2:18:51 שע', 9 שניות בלבד מהקריטריון | צילום: LilianPhoto

המשימה של השניים, כמו של רצים ישראלים בכירים אחרים ברוטרדם, היתה לרדת מזמן הקריטריון שהוא 2:19 שע'. שניהם הפגינו ריצה אחראי ואיכותית תוך כדי שהם נהנים מתנאי מזג האוויר הטובים בהולנד. טפרי ששמר על קצב יציב סיים בזמן של 2:18:18 שע' וקיצץ יותר מדקה משיאו האישי. עבור גאודה זה היה בכלל מרתון הבכורה, והוא סיים אותו בזמן מדהים של 2:18:51 שע', 9 שניות בלבד מהקריטריון.

הרץ הישראלי המאוכזב של היום הזה היה וובה בריהון, שנחלש בקילומטרים המשמעותיים וסיים את המרתון בזמן של 2:19:50 שע'. בכל מקרה יש מגבלה של שלושה נציגים מכל מדינה למרתון הגברים במשחקים האולימפיים, כך שהמכסה כבר מלאה. אסרט ממו סיים בזמן של 2:21:44 שע'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • חיים בן חמו הגיב:

    גם מושיקו היה צריך לרוץ עם חברה .לרדת מזמן של 2:19 שעות במרתון רוטרדאם ולקבוע את הקריטריון האולימפי . מושיקו אוהבים אותך !!!!

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג