שיא עולם חדש בחצי מרתון לנשים

ג'וסלין ג'פקוסגיי הקנייתית ממשיכה להפציץ והפעם היא שיפרה בשנייה את השיא העולמי שקבעה לפני חצי שנה בפראג. בנוסף היא מחזיקה בשיאי העולם במרחקים של 10, 15 ו-20 ק"מ בכביש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ג'וסלין ג'פקוסגיי רצה קנייתית יחד עם מכתיב קצב בחצי מרתון פראג
ג'וסלין ג'פקוסגיי רצה קנייתית יחד עם מכתיב קצב בחצי מרתון פראג

ג'וסלין ג'פקוסגיי הקנייתית שברה אתמול (ראשון) שוב את השיא העולמי בריצת חצי מרתון לנשים. הפעם, הקנייתית שיפרה את שיאה בשנייה אחת וחצתה את קו הסיום של חצי מרתון ולנסיה בספרד בזמן של 1:04:51 שעה. לפני חצי שנה היא הפכה לאשה הראשונה שירדה מזמן של 1:05 שעה בחצי מרתון כשקבעה את שיא העולם הראשון שלה בפראג.

ג'וסלין ג'פקוסגיי רצה קנייתית למרחקים ארוכים

שנה חלומית. ג'וסלין ג'פקוסגיי אחרי מכתיב קצב | צילום: Luzifiga

בין שתי הריצות האלו, חשוב לציין שג'פקוסגיי שברה שיאי עולם גם בריצות כביש ל-10, 15 ו-20 קילומטרים, כאשר במרחק הקצר היא קבעה בעזרת מכתיב קצב תוצאה של 29:43 דקות בחודש שעבר בפראג. מי שהכתיב לה את הקצב בחצי מרתון ולנסיה היה הרץ האגדי ל-3,000 מכשולים אזקיאל קמבוי, ולמרות ספליטים פחות מהירים עד ל-15 ק"מ לעומת שיא העולם הקודם שלה, היא הצליחה להגביר את המהירות בקילומטרים האחרונים בדרך לתוצאה המדהימה.

אברהם צ'ורובן שמייצג את בחריין ניצח בין הגברים בולנסיה בזמן של 59:11 דק'. מי שבלט בין רצי הצמרת היה הנורבגי סונדרה מואן שסיים רביעי בזמן של 59:47 דק' והפך לרץ הלבן השלישי בהיסטוריה שירד משעה בחצי מרתון.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג