שחייני נבחרת השתכרו באליפות אירופה לנוער, אחד מהם פונה לבי"ח

בתום האליפות בליטא יצאו השחיינים, מרביתם קטינים, לבלות, כאשר אחד מהם שתה יתר על המידה ונזקק לסיוע רפואי. מהאיגוד נמסר: "מקיימים בירור מקיף, רואים זאת בחומרה רבה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הבריכה במכון וינגייט | צילום: Maxim Dupliy, איגוד השחייה

תקרית חמורה בנבחרת הנוער של ישראל בשחייה. בתום אליפות אירופה לנוער, שהסתיימה בתחילת השבוע בליטא, השתכרו חלק מהשחיינים בערב האחרון לפני חזרתם לארץ, כאשר אחד מהם אף פונה לבית חולים מקומי בעקבות שתיית יתר.

לכתבות נוספות בנושא:
שוחה בדרך אחרת: השחיין האולימפי דניאל נמיר בראיון מיוחד
התעשתה בזמן? הוועדה המארגנת של פריז 2024 הציגה חלופה לנהר הסן
הסנונית הראשונה? ליגת המכללות הוציאה את הקנביס מרשימת הסמים האסורים

בשחייה, גיל נוער הוא עד 18 (כולל), כך שמרבית השחיינים והשחייניות בנבחרת הינם קטינים. השחיין שפונה הוא מהצעירים בסגל, קטין כמובן, אשר נחשב גם לאחד המוכשרים בנבחרת ואף רשם הישגים נאים באותה תחרות ובכלל בשנה האחרונה.

נבחרת הנוער בשחייה בליטא | צילום: איגוד השחייה

מלבדו, היו עוד כמה שחיינים שהשתכרו יתר על המידה, אולם לא נזקקו לטיפול רפואי. עם זאת, אחד מהם אף הקיא במונית בדרך חזרה למלון הנבחרת. מי שהובילו את הנבחרת בתחרות הם מאמן נבחרת הנוער, כרמל לויתן ומנהלת המשלחת אלונה זלצר, כשיחד איתם בצוות המאמנים היו ירון שגלוב ומעיין בוכריס.

לא פעם נהוג בתחרויות בינלאומיות לצאת ולבלות לאחר סיום התחרות, הן כנבחרת והן בצוותא עם שחיינים מנבחרות אחרות, אולם כשמדובר בנבחרת נוער בה רוב השחיינים קטינים, למותר לציין כי מצופה שהדבר ייעשה בצורה מבוקרת יותר. משנודע הדבר לצוות, הם טיפלו באירוע וסייעו לשחיינים, שכולם חזרו כבר לארץ למחרת בשלום. הצוות הגיש דוח אירוע בנושא שהוצג להנהלת איגוד השחייה.

מאיגוד השחייה נמסר בנושא: "איגוד השחייה קיים ומקיים בירור מקיף על המקרה ומסיק מסקנות ולקחים ויפעל ליישומם באופן מידי. לכאורה, השחיינים עברו על כללי המשמעת והנהלים ואנו רואים זאת בחומרה רבה. מעשה זה אינו עומד בערכים החינוכיים והספורטיביים שהאיגוד דבק בהם. הבירור המלא נשלח ליועצת המשפטית של האיגוד להמשך טיפול ונקיטת הליכים משמעתיים על פי תקנון האיגוד. במקביל אנו נחדד נהלים כדי שמצבים כאלה לא יישנו".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • נודר נדר הגיב:

    תגידו תודה פעם זה היה זונות

    1. אני הגיב:

      איזה נקניק איך אפשר להגיע לביח מאלכוהול, בנעורי הייתי חובב אלכוהול מושבע וקרה כמה פעמים שהשתכרתי לגמרי אבל בחיים אף אחד לא חשב לפנות אותי לביח.

    2. רוטעיח נבע הגיב:

      בטח אתה מדבר מניסיון, יא לוזר

  • בר רפאלי הגיב:

    אלופים! שייהנו הרוויחו את זה!
    עם ישראל חי!! גאים בכםם!!

    1. רוטעיח נבע הגיב:

      במה אתה גאה כל כך , אתה יודע בכלל לשחות ,
      מיסטר לוזר

  • רועי א הגיב:

    לאלכוהוליסט כנראה בגלל זה נדפק לך המוח.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג