שוב נדחה: דחייה נוספת למרתון טבריה

עוד לא נרגעו הרוחות מדחיית מרתון טבריה מחודש ינואר 2021 לחודש נובמבר וכבר נודע על עוד דחייה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עוד לא נרגעו הרוחות מדחיית מרתון טבריה מחודש ינואר 2021 לחודש נובמבר וכבר נודע לפני דקות אחדות על עוד דחייה. המרתון הוותיק שפרסמנו כאן לפני ימים אחדים כי יתקיים -26 בנובמבר 2021, יידחה שוב והפעם ל-10 בדצמבר 2021. בהודעה שפורסמה נכתב כך: "על מנת לאפשר לכולכם להשתתף בכמה שיותר מרוצים אנחנו נדחה את מרתון טבריה לתאריך 10 בדצמבר". יתכן וזוהי רמיזה הקשורה ככל הנראה לכך שבתאריך 26 בנובמבר תוכנן המרתון המדברי וקיום שני מרתונים באותו סוף שבוע היה פוגע בשניהם. על פי התכנון בשבועות הקרובים תפתח ההרשמה למרתון טבריה בתאריך החדש והוא ימשיך להיות מוגדר כאליפות ישראל במרתון על ידי איגוד האתלטיקה.

מרתון טבריה זינק לראשונה בשנת ב-31 בדצמבר 1977 והופק על ידי איגוד האתלטיקה ועיריית טבריה תחת השם "מרתון הכנרת". לאורך השנים הוא התקיים ביום שישי האחרון של כל חודש דצמבר ולאחר מספר שנים הוזז ליום שישי הראשון של כל חודש ינואר. המסלול שלו נבדק ומוכר על ידי ארגון המרתונים הבינלאומי Aims וכאמור הוא מוגדר כאליפות ישראל אליו מוזמנים רצים מאתיופיה וקניה על מנת לשבור את שיא המסלול.

בקרב הגברים שיא המסלול במרתון טבריה עומד על 2:07:30 שע' והוא נקבע על ידי פטריק טאמבווה מצרפת בשנת 2012. בשיא המסלול של אתלט ישראלי מחזיק זוהר זימרו שקבע 2:15:06 שעות בשנת 2012.

שיא המסלול לנשים במרתון טבריה הוא 2:25:45 שע' והוא נקבע על ידי היווט גברקידאן מאתיופיה בשנת בשנת 2017. ביטי דויטש מחזיקה בשיא המסלול של אתלטית ישראלית בזמן של 2:32:25 שע' אותו קבעה ב-2020.

צילום עמוד הבית: sportphotography, באדיבות מרתון טבריה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג