רישום שיא לצ'אלנג' ישראמן 2025 בתום ההרשמה המוקדמת

הטירוף סביב תחרות איש הברזל באילת שתיערך ב-31 בינואר שובר שיאים, עם מעל ל-700 טריאתלטיות וטריאתלטים שנרשמו עד כה, גידול של מעל 100 אחוזים ביחס למועד זה אשתקד. וגם: איזו קבוצה הכי גדולה כעת?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דן אלתרמן ואמיל שחקלדיאן מזנקים לצ'אלנג' ישראמן 2024 | צילום: צלמי שוונג

צ'אלנג' ישראמן 2025 אולי ייערך רק בעוד כשבעה חודשים אולם נראה כי עולם הטריאתלון הישראלי מחכה לו ביתר שאת כבר עכשיו. הנתונים מדברים על מספר שיא של כל הזמנים של נרשמות ונרשמים בהרשמה מוקדמת, אשר עומד על מעל ל-700 טריאתלטיות וטריאתלטים במקצים האישיים.

מדובר בעלייה משמעותית של מעל 100 אחוז ביחס למספרי ההרשמה המוקדמת אשתקד, וזאת עוד מבלי להחשיב את מספרי המשתתפים בשלשות. כרגע, קצת יותר מ-20 אחוז מהנרשמים הם במרחק המלא (226 ק"מ), והיתר נרשמו לחצי המרחק (113 ק"מ).

יציאה מהשחייה בצ'אלנג' ישראמן 2024 | צילום: צלמי שוונג

מתוך כלל הנרשמים בשלב זה, כ-12 אחוז בלבד הן נשים. הקבוצה הגדולה ביותר לפי שעה מבחינת מספר משתתפים היא סולוס טרייהארד, כאשר במקום השני 4פיטנס ובמקום השלישי גולדן טרי. קבוצת הגיל הפופולרית ביותר היא 50-40, עם כ-250 נרשמים

השנה, נערכה התחרות לראשונה במתכונת משותפת עם חברת צ'אלנג' העולמית, מה שהגדיל באופן משמעותי את פרסי הזכייה והפנה אל התחרות זרקור בינלאומי גדול אף יותר מאשר היה לה בעבר. בתקווה כי המלחמה תסתיים עד סוף ינואר 2025, ניתן גם לקוות כי ההשתתפות של ספורטאי עלית בינלאומיים תהיה גם היא שוברת שיאים.

צ'אלנג' ישראמן | צילום: צלמי שוונג

השנה בעקבות המלחמה התחרות כזכור נדחתה לתחילת חודש מרץ, ובמרכזה עמד זיכרון אחינו הישראמנים שנרצחו ב-7 באוקטובר או נפלו במהלך המלחמה. לצערנו, רשימה זו עודנה ממשיכה לגדול, כאשר רק לפני כמה שבועות איבדנו את אלעד פינגרהוט, שהתחרה בישראמן ב-2023.

ההרשמה לצ'אלנג' ישראמן נמשכת גם בשעה זו, נזכיר כי מספר המקומות מוגבל וכדאי להקדים הרשמתכם. לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג