רוכבת דנית נפגעה באימון על ידי רכב ונאלצה לפרוש מהמשחקים האולימפיים

סולביורק מינקה אנדרסון בת ה-19 שברה את עצם הבריח בהכנות האחרונות למרוץ בפריז ולא תוכל לקחת חלק במשחקים: "אין לי מילים, אני פשוט שבורה. המשחקים האולימפיים יישארו חלום שלי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
סולביורק מינקה אנדרסון | צילום: מסך

אכזבה גדולה: רוכבת האופניים הדנית, סולביורק מינקה אנדרסון, הודיעה על פרישתה מהמרוץ במשחקים האולימפיים, לאחר שנפגעה על ידי מכונית במהלך אימון בפריז. אנדרסון בת ה-19 פונתה לבית חולים מקומי בשעות אחר הצהריים של יום חמישי, שם אובחנה עם שבר בעצם הבריח.

לכתבות נוספות בנושא:
"רוכבי האופניים בישראל הפכו לשקופים": 250 נפגעים בתאונות כל שנה
ויתר על פריז: טאדיי פוגצ'אר לא ישתתף במשחקים האולימפיים
8000 קלוריות ביום: מה אוכלים הרוכבים במהלך הטור דה פראנס?

כעבור מספר שעות, פירסמה הרוכבת הצעירה הודעה בחשבון האינסטגרם שלה: "אין לי מילים, אני פשוט שבורה. המשחקים האולימפיים יישארו חלום שלי". איגוד הרכיבה הדני פירסם הודעה משלו, בו איחל לאנדרסון החלמה מהירה והודיע על מחליפתה במשחקים: ריבקה קורנר.

אנדרסון השתתפה לאחרונה בג'ירו ד'איטליה, שם דורגה במקום ה-19 הכללי והשלישי בין הצעירות. בחודש שעבר היא זכתה בחולצה הלבנה בתחרות הוולטה סיקליסטה בקטלוניה ועד כה 2024 הייתה השנה הטובה בקריירה שלה, אך החלום האולימפי שלה יצטרך לחכות ללוס אנג'לס.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מקווה שכל ילד או מבוגר שרואה את זה עכשיו ויותר קשה לו, יודע שיש תקווה ויש אור בקצה המנהרה", עמי דדאון, רגע אחרי שזכה במדליית הזהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג