רגע לפני המשחקים האולימפיים – חסות חדשה לשיאן ישראל במרתון

חברת NUVEI תפרוש חסותה על גשאו איילה: "ספורטאי מצוין וערכי". הרץ למרחקים ארוכים: "רוצה להודות לחברה שבחרה לתמוך בי ואיפשרה לי שקט כלכלי, זה לא מובן מאליו"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שמר כץ, גשאו איילה ויובל זיו | צילום: דני מרון

NUVEI, חברת טכנולוגיית תשלומים גלובלית שמאיצה את הצמיחה עבור מותגי המסחר האלקטרוני הבינלאומיים המוכרים ביותר בעולם, תעניק חסות לשיאן ישראל במרתון. באמצעות הפלטפורמה הטכנולוגית שלה, תפרוש החברה חסותה על גשאו איילה ממכבי תל אביב, המשתתף במשחקים האולימפיים שייפתחו בסוף בחודש בפריז.

החברה משרתת עסקים ב-200 שווקים גלובליים, ביניהם Microsoft, חברת התעופה Virgin Atlantic ופלטפורמת המסחר האלקטרוני של Adobe. המטה הראשי של Nuvei במונטריאול, קנדה, מעסיק מעל 2,400 עובדים ברחבי העולם, מתוכם כ-370 במשרדי החברה בישראל. לחברה שנים רבות של מחויבות לערכי הספורט: התמדה, צניעות, מחויבות וחתירה למצוינות, ערכים המשותפים הן לספורט והן לעשייה הטכנולוגית, המהווים נר לרגליה. מסיבות אלו בחרה החברה להעניק חסות לאלוף ישראל במרתון גשאו איילה, ספורטאי מצוין וערכי, ובכך היא מאפשרת לו להתמקד באימונים ולהגיע להישגים אליהם הוא שואף.

נשיא NUVEI, יובל זיו, אמר במעמד חתימת ההסכם: "הנהלת החברה וצוות העובדים המסור שלנו שמחים לתת חסות לגשאו איילה, רץ המרתון המחונן והצנוע, ובכך לסייע לו להתמקד בהשגת מטרותיו הספורטיביות. אנו מאמינים באורח חיים ספורטיבי ורואים בספורט ההישגי מודל לחיקוי. אנו שמחים לחלוק את הפעולה עם גשאו ואנו מאחלים לו הצלחה רבה במשחקים האולימפיים הקרובים ובהמשך הקריירה הספורטיבית שלו".

"אני רוצה להודות לחברת Nuvei על שבחרה לתמוך בי ואפשרה לי שקט כלכלי שיאפשר לי להתרכז באימונים ובתחרויות, על מנת להגשים את החלומות המקצועיים שלי", אמר איילה עצמו, "זה לא מובן מאליו. המחויבות שלי היא לעבוד קשה ולעשות הכל כדי להצליח, ובכך להודות להם על העזרה".

גשאו איילה במרתון סביליה | צילום: איגוד האתלטיקה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני עדיין מפחדת מהמרתון", סיפאן חסן, רגע אחרי שניצחה במרתון האולימפי בפריז 2024


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג