קפץ בפעם האחרונה: כריסטיאן טיילור נפרד מהמסלול באופן רשמי

האלוף האולימפי בקפיצה משולשת בלונדון ובריו, שמחזיק בתוצאה השנייה בטיבה בהיסטוריה (18.21), נאבק בשנים האחרונות בפציעה טורדנית באכילס - והודיע רשמית על פרישה בסוף השבוע: "לא הייתי יכול לבקש קריירה טובה יותר"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
כריסטיאן טיילור | צילום: מסך

אחד האתלטים הבכירים של המאה ה-21, כריסטיאן טיילור, הודיע על פרישה באופן רשמי בסוף השבוע, לאחר שהתחרה בפעם האחרונה בתחרות הולוואיי פרו קלאסיק בגיינסוויל. האלוף האולימפי לשעבר סבל בשנים האחרונות מפציעה כרונית בגיד האכילס, שמנעה ממנו לנסות להגן על התואר במשחקים האולימפיים בטוקיו.

לכתבות נוספות בנושא:
ליגת היהלום: שיא אישי חדש לנואה ליילס ב-100 מ'
הישג נפלא: ניקיטה מירקין סגן אלוף אירופה U18 בקפיצה במוט
צפו: האט מוקדם מדי, איבד יתרון עצום – והודח מאליפות אירופה

"חתרתי להיות האתלט הכי טוב שאני יכול להיות", הוא אמר לאחר התחרות בפלורידה, בה סיים במקום החמישי עם תוצאה של 16.14 מ' בקפיצה משולשת, "תמיד רציתי להיות בן אדם טוב ומודל טוב לחיקוי. לא הייתי יכול לבקש קריירה טובה יותר או מסע טוב יותר".

טיילור בן ה-34 היה אחד מקופצי המשולשת הטובים בהיסטוריה, עם שיא אישי של 18.21 מ' מאוגוסט 2015 – התוצאה השנייה בטיבה אחרי שיא העולם של ג'ונתן אדוארדס האגדי. הוא ניפץ שלוש פעמים נוספות את מחסום 18 המטרים, זכה במדליות זהב במשחקים האולימפיים בלונדון ובריו והיה אלוף העולם ארבע פעמים.

מלבד קפיצה משולשת, הוא התחרה גם בקפיצה לרוחק והיה אצן 400 מ', שזכה במדליית ארד בקפיצה לרוחק באליפות העולם לקדטים ב-2007 וכן קטף מדלית זהב בשליחים 400X4 באליפות העולם לנוער. בנוסף, הוא זכה שבע פעמים בליגת היהלום תוך שמונה שנים וכאמור שלט בענף עד הפציעה שהשביתה אותו בתחילת העשור. בשנים האחרונות ניסה לשוב מספר פעמים, אך לא הצליח לחזור לעצמו ובסוף השבוע האחרון כאמור פרש.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג