צ פ ו || מדוע אסור לצאת לרכיבה בלי קסדה ובלי ביטוח

כולם רוצים בסך הכל לחזור הביתה בשלום, אבל הסטטיסטיקה מראה אחרת. מה שחשוב לעשות כרוכבים הוא לשמור על הכללים הבסיסיים ולעשות הכל על מנת להיות ערניים ומוגנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
באנר ביטוח כלל לכתבה

 

הסרטון הזה אומר הכל לעשרות אלפי רוכבי הכביש בישראל. הרי מי שמכיר את עולם הרכיבה הישראלי, יודע שבסוף כל אימון כביש ולא משנה אם מדובר למרחק של 20 קילומטרים או 180 קילומטרים, כולם בסוף אומרים באנחת רווחה שהם סיימו ללא פגע ופציעה. הנתונים מדברים בעד עצמם, אחוז התאונות, ההרוגים והפצועים בקרב הרוכבים הישראלים הוא גדול באופן יחסי לעמיתו באירופה. הגורמים הם רבים וחלקם מדברים על כך שאין נתיב מסומן ומופרד לרוכבים, אחרים טוענים שהנהג הישראלי הוא פרוע, ויש גם כאלו שמלינים על רוכבים לא אחראיים שמדוושים ברמזור אדום ועוד. מה עושים עד שכל הטיעונים האלו שציינו כאן יעברו שינוי תרבותי וחברתי? רוכבים רק עם קסדה, רוכבים בטור, נעים עם רכב מלווה וכמובן עושים ביטוח תאונות אישיות. בסופו של דבר, ביטוח תאונות אישיות שיכלול גם תאונות ספורט הוא מוצר הכרחי עבור כל רוכב. זה נכון שהסיכוי שהוא יצטרך להשתמש בזה הוא מזערי, אבל מצד שני זה יכול להיות מאוד לא נעים להיות מושבת מעבודה ולא לקבל על זה פיצוי רק בגלל חוסר דאגה לכיסוי ביטוחי מתאים.

צ פ ו || הרגע הזה שכל אחד פוחד ממנו



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • לא תמיד הלקוח צודק הגיב:

    עם כל הצער שבדבר, רוכבים חסרי אחריות, שנוסעים במהירות מופרזת בירידות בלי שדה ראיה חוסמים לרכב שלמזלם נוסע לאט את כל הכביש עושים לו נזק לרכב
    ואני מאוד מאוד מקווה שנגמר בפציעות קלות ושטחיות,
    יש הרבה מקרים שרכבים יורדים לשוליים ופוגעים ברוכבים
    במקרה הזה אפשר לבוא בטענות רק לרוכבי האופניים

    1. דודי הגיב:

      תגיד אתה בסדר בתגובה שלך ? הרכב נוסע נגד הכיון , האשמה כולו שלו !

      1. גידי הגיב:

        שמעת על כביש דו סטרי
        או כל הכבישים שאתה מכיר הם חד צדדיים
        אם ככה הייתי נזהר כשאתה מגיע מולי :-()

  • חובב סיבולת ולחוץ בית הגיב:

    הרוכבים והנהגים כולם made in israel, זה אומר שהם צודקים והם קולניים והם תמיד בסדר
    וכמו שהורים חושבים שמערכת החינוך צריכה לחנך במקום ההורים כך חושבים שתשתיות והצד הנגדי אחראי על הסדר.
    גם בקבוצות מסודרות של ( בעיקר גברים) אנשים אחראים ואינטלגנטים יש לפעמים ברדק ואי סדר וגם נהגים לא מתחשבים.
    המסקנה, פי אלף יותר חינוך ושילוט ואולי זה תהליך שב DNA האירופי צמח עם מעט תנועה באזורי גבעות וקנטרי ובישראל יקח עוד עשרים שלושים שנה.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"המטרה הכי גדולה שלי הייתה להיכנס למרוץ הזה מוכן מנטלית, רגוע יותר. ניסיתי פשוט לקחת את זה כהזדמנות לזרוח, ולא ללחוץ על עצמי יותר מדי", פטריק לאנגה משתף בהכנות שלו לאליפות העולם באיש ברזל בה ניצח.




מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג