צפו: טבוגו ניצח ב-200 והדהים את ליילס, שרץ עם קורונה ופונה בכסא גלגלים

הספרינטר מבוטסואנה הדהים את האמריקאים עם 19.46 שניות וניצחון יוקרתי. בנדארק זכה בכסף וליילס רק בארד, כשנותר שרוע ללא אוויר בסיום ונזקק לטיפול רפואי לפני שאושר - הוא רץ עם קורונה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לטסיל טבוגו מנצח | צילום: World Athletics

עוד לפני תחילת הגמרים האולימפיים באתלטיקה בסטאד דה פראנס הערב (חמישי) כולם דיברו על הדאבל שיכול להשלים נואה ליילס, אולי אף בדרך לטריפל יחד עם השליחים. אבל דיבורים לחוד ותוצאות לחוד, ועל המסלול קיבלנו הפתעה גדולה, וגם סיפור גדול מאחוריה.

לכתבות נוספות בנושא:
צפו: שיא עולם אדיר לסידני מקלפלין ב-400 משוכות!
קריסת האימפריה: ג'מייקה לא עלתה לגמר השליחים 4X100 מטר
פיניש אדיר של קווינסי הול העניק לו את הזהב ב-400, הפתעה בדיסקוס

הסימנים הראשונים להפתעה הונחו כאשר ליילס נכנס לאזור החימום וחדר ההצבות עם מסיכה על פיו, מה שהעלה חשד ראשון למצבו. בריצה עצמה הוא אמנם פתח היטב, אך בחצי השני נחלש ומי שפרץ קדימה היה לטסיל טבוגו ולא עצר עד הסיום. הרץ מבוטסואנה החל לחגו עוד לפני שחצה את הקו והשעון באצטדיון הראה 19.46 שניות, שיא יבשת חדש ומקום חמישי בדירוג ההיסטורי.

רק לפני שנתיים, הפסיד טבוגו בגמר אליפות העולם לנוער לבלסינג אפריפה שלנו, אולם הוא כמובן עשה שדרוג אדיר מאז והפך לאחד הגדולים בעולם, וכיום בגיל 21 גם לאלוף אולימפי כשרק יוסיין בולט, יוהאן בלייק, נואה ליילס ומייקל ג'ונסון רצו מהר יותר לאוךר השנים. קני בנדארק סיים במקום השני עם 19.62 שניות וליילס רק שלישי עם 19.70 שניות.

בסיום נותר ליילס שרוע על המסלול ונראה ללא אוויר, כשהוא מתקשה לקום ולעמוד שוב על רגליו. הספרינטר אף נאלץ לקבל סיוע של הצוות הרפואי ויצא מהאצטדיון כשהוא על כיסא גלגלים. את התשובה סיפקו לאחר התמונות הללו במשלחת האמריקאית כשאישרו שליילס רץ עם קורונה, כשהוא יצא חיובי בבדיקה כבר לפני יומיים, אך החליט לרוץ בכל מקרה.

כעת, נראה לא סביר שליילס ירוץ גם בשליחים 4X100 מטר מחר עם הרביעייה האמריקנית, הפייבוריטית לניצחון, ונראה שבמקום לצאת מהמשחקים עם שלוש מדליות זהב, הוא ייצא ממנו עם מדליית זהב אחת, וארד אחת.

כזכור, גם בבריכת השחייה ראינו לא מעט מקרי קורונה, כולל של כמה מהבכירים ביותר שעמדו על הפודיום. לאחר גמר ה-100 חזה, לדוגמה, התגלה כי שיאן העולם אדם פיטי, שזכה בכסף על חודן של שתי מאיות, חיובי לקורונה וכמוהו גם ניק פינק, שזכה בכסף יחד איתו במשותף. שניהם קבעו תוצאות איטיות בהרבה מהמצופה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג