צפו: האט מוקדם מדי, איבד יתרון עצום – והודח מאליפות אירופה

ג'ייק אודיי-ג'ורדן פתח פער גדול על יריביו במוקדמות ריצת ה-200 בתחרות בסלובקיה, אך עבר לקצב הליכה כמעט, מטרים רבים מדי לפני קו הסיום - וראה אותם עוקפים אותו בדרך לשלב הבא: "יכול לכעוס רק על עצמי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ג'ייק אודיי-ג'ורדן נותר מאחור | צילום: מסך

אחת התקוות של האתלטיקה הבריטית עלה בסוף השבוע לכותרות – אך לא מהסיבות הנכונות. ג'ייק אודיי-ג'ורדן בן ה-16 הגיע בכושר מצוין לאליפות אירופה לקדטים בסלובקיה, אחרי שניצח שלוש תחרויות ברצף ואף קבע שיא אישי רק לפני חודש של 20.55 שניות ב-200. הוא פתח בסערה את מוקדמות ריצת ה-200 באליפות אירופה – אלא שאז הגיעה טעות שהוא יזכור כל חייו.

לכתבות נוספות בנושא:
הולכת על קוואדרופל? סיפאן חסן נרשמה לארבע ריצות שונות בפריז!
מתחממת לפריז: שיא אירופי לפמקה בול ב-400 מ' משוכות
שיא העולם בסכנה? מהפכה היסטורית בריצת 800 מ' תוך שבוע אחד

כמה עשרות מטרים לפני קו הגמר, כשהוא ביתרון עצום על כל שאר יריביו, הוא האט את הקצב, כפי שנהוג לא פעם בריצות מוקדמות. אלא שהבריטי הצעיר עשה את זה איטי מדי ומוקדם מדי, לא השכיל להבין בזמן את גודל הטעות – וראה את בראם פרסון השוודי, סמואל קיירהוג הדני ומת'יו גביו השוויצרי חולפים על פניו, ומשאירים אותו מחוץ לשלב הבא בתחרות עם תוצאה של 22.12, הרחק מהזמנים הרגילים שלו לאחרונה.

"זה בסדר, זו טעות שלי", אמר אודיי-ג'ורדן בשלוות נפש בסיום, "אני לא יכול לכעוס על אף אחד מלבד עצמי. זה מה שזה. הרגשתי טוב. זו לא הייתה הריצה הכי מהירה, אבל הרגשתי איתה טוב. בוודאות הייתי יכול לרדת מ-21 שניות. זו בסך הכל הייתה הריצה הראשונה שלי בתחרות". בהמשך הוא כתב בחשבון האינסטגרם שלו את המסר הבא: "דברים קורים מסיבה, אנחנו חיים ולומדים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג