פטר וברוסק, אלוף הישראמן לשעבר ניצח במרתון הקוטב הצפוני

הספורטאי הצ'כי שהתחרה באילת בשלוש השנים האחרונות איתגר את עצמו בקור של 41 מילות מתחת לאפס וניצח באחד המרוצים הקשים בעולם. השלים דאבל אחרי שניצח ב-2013 באנטרקטיקה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פטר וברוסק מנצח ישראמן נגב 2014
פטר וברוסק מנצח ישראמן נגב 2014

אין ספק שפטר וברוסק הצ'כי הוא אחד הספורטאים המיוחדים שיש כיום בעולם, בכל התחומים. בארץ אנחנו מכירים אותו בעיקר כאיש ברזל, אחרי שהשתתף כבר שלוש פעמים ברציפות בישראמן נגב. בפעמיים הראשונות הוא ניצח והשנה סיים במקום השלישי.
יוטיוב | סרטון הניצחון של פטר וברוסק מצ'כיה

אבל חוץ מלהתחרות באילת וברוסק עושה הרבה דברים, הרבה יותר ממה שרוב המתחרים שלו יכולים להרשות לעצמם. זה אומר בין 10 ל-15 תחרויות בשנה באופניים, טריאתלון וריצה וזה כולל גם מרתונים ומרוצי אולטרה מרתון. השבוע הוסיף וברוסק לרשימת התארים שלו את הניצחון במרתון הקוטב הצפוני. מדובר באחת מריצות המרתון הקשה בעולם, שנערכה השנה בקור של מינוס 41 מעלות באזור בארנאו שזה שטח רוסי פרטי בקוטב הצפוני. הריצה התבצעה למעשה על אגם קפוא, ועבור וברוסק זו לא היתה הפעם הראשונה שבה הוא מנצח מרתון בקוטב, מאחר ובשנת 2013 הוא ניצח את המרתון של אנטרקטיקה.

עוד כתבות בנושא
סיכום ישראמן נגב 2015 
10 מרתונים בחו"ל שאולי אתם לא מכירים 
איך תבחרו את המרתון הראשון שלכם? 

פטר וברוסק מנצח ישראמן נגב 2014

מהים האדום לקוטב הצפוני. פטר וברוסק | צילום: צלמי שוונג

אבל המרתון של הקוטב הצפוני התקיים בתנאים קשים בהרבה, ואם באנטרקטיקה הוא רץ ב-3:34 שעות אז הפעם הוא חצה את קו הסיום אחרי 4:22 שעות, כאשר המנצחת מבין הנשים, הת'ר הוקינס האוסטרלית, רצה ב-6:57 שעות. וברוסק סיכם את המרוץ ואמר: "זה היה ממש ממש קשה, רחוק מאוד מריצה אמיתית. אבל זו היתה חוויה אדירה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג