זוהר זימרו: "זה עומד להיות המרתון האחרון שלי כמקצוען, עברתי הרבה קשיים ומשברים השנה"

במסיבת העיתונאים שהתקיימה הערב לקראת מרתון טבריה, הודיע במפתיע אלוף ישראל זוהר זימרו כי עבר השנה הרבה קשיים והחליט לפרוש מריצה כמקצוען
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זוהר זימרו
זוהר זימרו

הערב (חמישי) התקיימה מסיבת העיתונאים של מרתון טבריה ה-38, בהשתתפות יו"ר איגוד האתלטיקה דורון קופמן, מזכ"ל האיגוד ז'ק כהן, זוהר זימרו ואורחי הכבוד סרגיי בובקה לשעבר שיאן העולם בקפיצה במוט, אלוף אולימפי ואלוף עולם, ופאקו בוראו נשיא ה-AIMS (התאחדות הבין-לאומית למרתונים ומרוצים למרחקים ארוכים), שבתפקידו זה נחשב לאחד האנשים המשפיעים ביותר בעולם בכל הקשור לריצות מרתון וריצות הכביש הארוכות.

זוהר זימרו

"זה עומד להיות המרתון האחרון שלי כמקצוען, עברתי הרבה קשיים ומשברים בשנה האחרונה". זוהר זימרו | צילומים: עופר ביידה

זוהר זימרו, נציג הרצים הישראלים במסיבת העיתונאים הודיע כי, "זה עומד להיות המרתון האחרון שלי כמקצוען, עברתי הרבה קשיים ומשברים בשנה האחרונה, לכן היה לי חשוב להגיע לטבריה כדי לסיים את המרתון הזה ולא משנה באיזו תוצאה – העיקר לסיים. אם תגיע נבחרת ישראלית לאליפות העול בבייג'ינג, אשקול להשתתף שם".

מסיבת עיתונאים מרתון טבריה 2015

"אני מאוד נרגש להיות כאן". סרגיי בובקה (שני משמאל)

מזכ"ל איגוד האתלטיקה ז'ק כהן הוסיף: "יהיו 17 רצים מחו"ל ובראשם שני אתיופים בעלי שיא של 2:07 ש' שיתמודדו על שיא המסלול. כל ישראלי שיירד מזמן של 2:18 ש', יצטרף לזוהר זימרו באליפות העולם בבייג'ינג". גם האלוף האולימפי סרגיי בובקה לא הסתיר את ההרגשות שלו מהמעמד ואמר, "אני מאוד נרגש להיות כאן. המרתון הזה משמעותי מאוד עבור התאחדות האתלטיקה הבינלאומית ואני בטוח שיהיו תוצאות טובות".

מסיבת עיתונאים מרתון טבריה 2015

צופה מזג אוויר מצוין. דורון קופמן (שני משמאל)

דורון קופמן יו"ר איגוד האתלטיקה הוסיף: "אני מקווה שכמו תמיד בתקופת כהונתי, מזג האוויר יהיה מצוין ביום המרוץ. נראה שמחר יהיו תנאים טובים לשבירת שיא המסלול ואני מקווה שזה יקרה".

מסיבת עיתונאים מרתון טבריה 2015

במרתון יהיו 17 רצים מחו"ל ובראשם שני רצים מאתחופיה בעלי שיא של 2:07 ש'


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג