עומר גולדשטיין ניצח באליפות ישראל באופני כביש: "הגשמתי חלום"

הרוכב הנרגש ניצח באליפות ישראל באופני כביש וזכה בחולצת האלוף היוקרתית בפעם הראשונה בקריירה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עומר גולדשטיין בגברים ועומר שפירא בנשים ניצחו את מקצי העלית באליפות ישראל באופני כביש, שהתקיימה הבוקר בבית גוברין. "הגשמתי חלום", אמר עומר גולדשטיין הנרגש שניצח היום (שבת) באליפות ישראל באופני כביש וזכה באליפות ובחולצת האלוף היוקרתית בפעם הראשונה בקריירה שלו. גולדשטיין, 24, ניצח על קו הסיום בבית גוברין במרוץ מרתק ודרמטי שסיפקו הוא וחבריו לקבוצת ישראל סטארט אפ ניישן שנלחמו על התואר בקרב ענק.

שניות הניצחון. עומר גולדשטיין | צילום: אלון רון

גיא ניב, מסיים הטור דה פראנס, ביצע בריחה בתחילת המרוץ ופתח פער של כ-2 דקות, מהמר כנראה שזה הסיכוי היחיד שלו להפתיע את חבריו שהגיעו בכושר טוב בהרבה. אך יריביו לא לקחו סיכונים ובתחילת ההקפה הרביעית סגרו אותו וניב המותש נשר ויצא מהמשחק.

לאחר מכן הגיע תורו של איתמר איינהורן לברוח לחבריו, אבל הוא נתפס קצת יותר מקילומטר לסיום ואז בגבעת הסיום התנהל המאבק: היה זה עומר גולדשטיין שרק שב לאחרונה מהטור הספרדי, שסיים ראשון וניצח תוך שהוא מקדים את איתן לוי ואת האלוף היוצא גיא שגיב שהגיע שלישי.

הגבעה המסיימת באליפות ישראל | צילום: אלון רון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג