עדכון טמפרטורה לפי שעות ביום שישי במרתון סמסונג ת"א

לאורך שמונת הזינוקים שיתקיימו ביום שישי מזג האוויר והטמפרטורות משתנות, היכנסו לכתבה ובדקו מה תהיה הטמפרטורה בכל שעה של כל אחד מהזינוקים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ביום שישי במרתון סמסונג ת"א מזג האוויר יהיה בהיר, הטמפרטורות יעלו מעט ויהיו רגילות לעונה. עוצמת וכיוון הרוח בשעות הבוקר משתנה – תנשב רוח 0-10 קמ"ש עם משבים עד 20 קמ"ש. בסך הכל מדובר על יום שמתחיל שמשי ונוח לריצה עם עלייה של 2 מעלות מהממוצע העונתי. הזריחה ביום שישי תתחיל ב-6:15 בבוקר – התרשים המלא בתחתית הכתבה.

  • בשעה 6:15 בבוקר בזמן הזינוק הראשון של החצי מרתון הטמפרטורה החזויה היא 11 מעלות. מדובר בטמפרטורה קצת נמוכה ומומלץ להגיע עם מכנס וחלק עליון של טרנינג ארוך עד לשעת הזינוק שלכם, להוריד אותו על קו הזינוק ולמסור אותו לתרומה לדיילים שיהיו נוכחים בסביבה לאסוף את הביגוד.
  • בשעה 7:00 בבוקר יוזנק המרתון המלא והטמפרטורה עדיין תהיה 11 מעלות – ההמלצות זהות למה שנכתב לעיל. יש לקחת בחשבון שמי שרץ את המרתון המלא 42.2 ק"מ, אשר מוזנק בשעה 7:00 בבוקר והוא מכוון לסיים בזמן של 4:00-4:30 שע', יסיים בשעה 11:30 שהטמפרטורה מגיעה ל-18 מעלות ומרגישה כמו 24 מעלות.
  • בשעה 8.00 בבוקר הטמפרטורות מתחילות לזחול כלפי מעלה ותהיה כבר 13 מעלות. הזינוק הראשון של מקצה ה-10 ק"מ יוזנק בשעה 8:45. יהיו ארבעה זינוקים כל 15 דק' עד השעה 9:30. החל מהשעה 9:00 בבוקר הטמפרטורה תתייצב כבר על 15 מעלות ומדובר במזג אוויר קלסי לריצה.
  • בשעה 10:45 יוזנק המקצה האחרון למרחק 5 ק"מ והטמפרטורה תהיה כבר 17 מעלות.

הטמפרטורה הצפויה ליום שישי יום המרתון בזינוק היא 11 מעלות – לא יהיה עומס חום

 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג