סיפורים מתגלגלים לקראת גראן פונדו: אבי פרידריך ישתתף במרוץ לאחר שירד 40 ק"ג

הגראן פונדו ערד-ים המלח הוא מסלול מפרך המזמן אליו גם רוכבים מקצועיים, אך גם רוכבים חובבים - אחד כזה הוא אבי פרידריך שהפך את הרכיבה למרכז חייו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרוץ האופניים גראן פונדו (Gran Fondo) ה-5 יוצא לדרך בערד-ים המלח ולרגל המאורע אספנו סיפורים סוחפים במיוחד, של אנשים שמתגברים מדי יום על מכשולים, שנלחמים עם הספורט במוגבלויות או נורמות חברתיות ושעשו שינוי יוצא דופן בחייהם בזכות האופניים. בשבילם מעלה העקרבים שבסוף המסלול, הוא לא רק עוד אתגר שמצטרף לשורה רבה של הצלחות – אחד מהם הוא אבי פרידריך מירושלים.

החליט לעשות שינוי. אבי פרידריך | צילום: אלבום פרטי

הסיפור של רינה גבאי לקראת הגראן פונדו

כולנו רוצים ליהנות מגוף חטוב ושרירי אך רק מעטים מסוגלים להתמיד בספורט עד לרמה של מרתון. כזה הוא אבי פרידריך, בן 40 נשוי ואב לשלושה ילדים שעובד בהיי טק, גר בירושלים ורוב חייו אהב בעיקר לאכול, "מעולם לא התעסקתי בספורט, ובתקופות של לחץ פשוט אכלתי מעצבים, ותוך כדי העבודה אכלתי בעיקר ג'אנק פוד", הוא מספר. כשהגיע למשקל של 107 קילו הוא החליט לעשות שינוי: תוך 8 חודשים השיל 40 ק"ג ממשקלו ולאחר מכן עבר לתפריט טבעוני כדרך קבע. מאיש גדול ועב ממדים הפך לאיש רזה שלפתע גילה שהוא יכול, ואף אוהב, לעשות גם ספורט. פרידריך החל את המסע עם הליכות וריצות קצרות, משם המשיך לחצי מרתון, אחר כך השלים מרתון שלם ואז חבר טוב הביא לו אופני כביש לניסיון.

"השנה אשתתף בגראן פונדו עם בני" | צילום: אלבום פרטי

חודש לאחר שקיבל את האופניים, הוא כבר נרשם לגראן פונדו שהתקיים לפני שלוש שנים, אותו לא הצליח לסיים ובמקום 155 ק"מ רכב רק 120 ק"מ. אבל האתגר לא עצר אותו וחודש לאחר מכן כבר נרשם לתחרות איש הברזל של ישראל, ישראמן, אחת התחרויות הקשות ביותר בישראל ושנחשבת לאחת מעשר הקשות בעולם. אבי הצליח לשנות את דרך החיים שלו הכוללת התעסקות בספורט סבולת. הרכיבה הפכה למרכז החיים שלו ואת הלוז העמוס בהיי טק הוא משלב עם הרבה רכיבות אישיות וקבוצתיות. השנה הוא ישתתף גראן פונדו עם בנו איתי בן ה-16.

הגראן פונדו ערד -ים המלח יתקיים השנה בתאריכים 2-4/3  והוא מרוץ הדגל לרוכבי אופני כביש באזור ערד-ים המלח ומהווה שלוחה ישראלית למסורת הרכיבה האיטלקית רבת השנים. גם השנה עתידים לקחת חלק במרוץ מאות רוכבי כביש ישראלים לצד רוכבי כביש מקצועיים מאירופה ומארה"ב, עם צפי לאלף רוכבים ורוכבות. האירוע מאורגן על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחום, ומתקיים בשיתוף פעולה מלא בין חברת גראן פונדו ישראל, משרד התיירות, מועצה אזורית תמר, עיריית ערד, משרד התיירות ואיגוד האופניים בישראל. גראן פונדו ערד-ים המלח 4/3/2017 הנו מרוץ תחרותי באורך 155 ק"מ, מתוכם 125 ק"מ במדידת זמן. המסלול כולל 1,873 מטרים של טיפוס ומשלב את הנופים פראיים של מעלה עקרבים וצומת חתרורים.

להרשמה באתר האירוע כיכנסו לכאן
לפייסבוק התחרות היכנסו לכאן





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • גדעון הגיב:

    כל הכבוד על ההשקעה!! הכל נמצא בראש ורק צריך לרצות ולהאמין.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג