סימן לפריז? מיכאל יעקבלב זכה במדליית הזהב בתחרות אופני מסלול בבלגיה

רוכב האופניים הישראלי שבר את שיא המסלול בוולודרום ע"ש אדי מרקס בגנט והמשיך לניצחונות חלקים, כולל ניצחון מרשים בגמר מול מתאוש רודיק הפולני, לו הפסיד באליפות אירופה האחרונה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מיכאל יעקבלב על הפודיום בבלגיה | צילום: איגוד האופניים

רוכב אופני המסלול הישראלי מיכאל יעקבלב זכה אתמול (שבת) במדליית הזהב במרוץ הספרינט בתחרות ההכנה האחרונה לפני המשחקים האולימפיים בפריז, הנערכת בוולודרום הקרוי על שמו של אדי מרקס בעיר גנט בבלגיה.

לכתבות נוספות בנושא:
דם, קיא ודמעות: יום פתיחה דרמטי בטור דה פראנס
"החזירו את החטופים עכשיו": הקריאה של שורדי 7.10 בזינוק לטור דה פראנס
האיש שלנו שם: דרור פקץ' יעשה היסטוריה בטור דה פראנס

יעקבלב החל שלשום את מרוצי הספרינט בתחרות כאשר הוא מפגין שליטה מוחלטת במוקדמות, במהלכן שבר את שיא המסלול האיכותי, שנקבע לפני שנתיים על ידי האלוף האולימפי ההולנדי הארי לוורייסן. יעקבלב עצר את השעון על זמן של 9.498 שניות במדידה ל-200 מטרים ועלה לרבע הגמר מהמקום הראשון.

בזכות מיקומו הגבוה במוקדמות, זכה להגרלה נוחה יותר בשלבי הנוק-אאוט, וגם ברבע הגמר ניצח בקלות יחסית. בחצי הגמר אתמול ניצח מיכאל רוכב צרפתי ועלה לגמר אל מול מתאוש רודיק, סגן אלוף אירופה המכהן מפולין, לו הפסיד יעקבלב באליפות אירופה האחרונה. הפעם, ידו של הישראלי הייתה על העליונה והוא ניצח 0:2 חלק בצורה מרשימה.

מיכאל יעקבלב על הפודיום בבלגיה | צילום: איגוד האופניים

מכיוון שזו תחרות ההכנה האחרונה לפני המשחקים האולימפיים בפריז, השתתפו בה לא מעט מרוכבי העילית של אירופה, כולל מספר רוכבים שסיימו בטופ 10 באליפות אירופה האחרונה.

יעקבלב ימשיך את תחרות ההכנה בבלגיה והיום ישתתף במרוץ הקיירין, בתקווה לעלות על הפודיום פעם נוספת. הרוכב ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז בקיץ הקרוב הן בספרינט והן בקיירין, והוא נראה בכושר טוב לקראת היעד.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"תפסתי יום לא טוב ברכיבה, אבל אמרתי לעצמי שזה הכושר שלי היום. קיבלתי את המצב והמשכתי להילחם", הטריאתלטית הישראלית אנטונינה רזניקוב, אחרי שסיימה במקום ה-2 בקבוצת הגיל שלה באליפות העולם למרחק איש ברזל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג